• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verf van andere deur op mijn deur verwijderen

Hallo,

Vandaag is er een deur tegen mijn deur aangewaaid, nu heb

ik een vrij grote witte streep op mijn auto. volgens mij is het verf van die andere auto, hoe kan

ik het beste het verf van mijn deur verwijderen?

Alvast bedankt,

André

met een cleaner zoals commandant zal het wel lukken, wel goed uitpoetsen en daarna effe in de wax zetten je ziet anders toch altijd een soort waas..

lichterere cleaner zoals perloplast (zwart/voorheen geel) zal ook wel voldoende zijn..heb altijd een flesje staan. laat geen waas achter maar zet zelf altijd ff in de wax.

hoop dat je de verf ervan af kan krijgen en dat er geen deuk in je deur zit, het waaide als een malle vandaag!

succes

Bedankt voor jullie reaktie. Ik ga van het weekend perloplast

proberen en hoop dat het lukt. Het waaide idd als een malle

alleen een beetje jammer dat ze dan hun deur niet kunnen vast houden.

Gisteren naar brezan automaterialen geweest om perloplast te

kopen, maar dit konden ze niet. verkoper vroeg waarvoor ik het nodig had

dus ik mn deur laten zien, ooh zegt de verkoper dat kan je er gewoon uitpoetsen, dus.....poetsmiddel

gekocht en poetsen. Resultaat het witte(verf) is zwart geworden maar de afdruk zie je nog gewoon :hmmz

ik zei toch al een lichte cleaner..poets (Jipjanneke) bedoeld men vaak soort wax.

spul als perloplast (google), of autoglym (super resign oid) of commandant (niet mijn favoriet) daar lukt het echt wel mee.

kijk anders eens naar www.autodetailing.nl of carclean.nl in de forums.

wax doe je naderhand om de lak te beschermen.

@Family man wrote:ik zei toch al een lichte cleaner..poets (Jipjanneke) bedoeld men vaak soort wax.

spul als perloplast (google), of autoglym (super resign oid) of commandant (niet mijn favoriet) daar lukt het echt wel mee.

kijk anders eens naar http://www.autodetailing.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of carclean.nl in de forums.

wax doe je naderhand om de lak te beschermen.

Ik wou je raad ook opvolgen, want ik ging naar de brezan voor perloplast maar

dat konden ze niet. Beetje ongeduldig het advies van het meneertje van de brezan opgevolgd. Ga nu

perloplast via internet bestellen.

Ben er eindelijk aan toe gekomen om

de verf er af te halen. Het is gelukt :D met autoglym super resign. Bedankt

voor de hulp.

Mooi man, met zo'n fles doe je ontzettend lang, krasjes (b.v. bij handgrepen), lichte schaven en dit soort ongein laat je gewoon verdwijnen! :thumb

Terug
Naar boven