• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verkeersborden herkenning

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort de eigenaar van een Grandland X Online Edition uit 2018. De auto is uitgerust met verkeersborden herkenning. Ik heb daar een vraagje over.

Als ik het contact aanzet dat verschijnt er een rond verkeersbord in de display met drie streepjes. Zodra ik een verkeersbord (max. snelheid) passeer dan verschijnt dit verkeersbord in beeld maar verdwijnt weer naar een aantal seconden en dan verschijnen de drie streepjes weer. Ik krijg naast een bord einde max. snelheid geen andere verkeersborden in beeld. Een kennis van mij heeft een Astra en die krijgt veel meer verkeersborden te zien en krijgt ook de drie streepjes niet in beeld.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

Terug
Naar boven