• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verkoop Cijfers Calibra

Leuk om te zien!. Ik heb enkele jaren geleden gegevens gezien over hoeveel Calibra's er nog op kenteken staan in Nederland. Ben wel benieuwd hoeveel dat er nu nog zijn. Heb je daar toevallig ook nog cijfers van?

Cool 24 stuks x2.5xe special editie ben benieuwd hoeveel daar nog van rond rijden de mijne nu ff niet staat weer in de winter stalling :thumbup

ik heb deze lijst al eens eerder gezien. erg gaaf! :wors

sommige modellen zijn veel zeldzamer dan je denkt. en dat is wel erg leuk. ze zijn ook wel echt zeldzaam in het straatbeeld aan het worden.

ik heb 1 van de 7 origineel in nederland verkochte color-edition turbo's :wub :wub

@petrolhead wrote:veel mensen weten niet eens wat voor een auto het is :agent

Begint dat nu al bij de Calibra.

Dat is bij ons Mantarijders al jaren zo,zeker de Manta-a.

Moet je echt uitleggen,ronde achterlichten,croome bumpers enz.

En dan nog staan ze je glazig aan te kijken

Terug
Naar boven