• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen astra g VRAAG?

ik heb mijn opc gekocht met een FK schroefset en hij stond ultra laag :wub maar nu komt het, exact de zelfde klachten wat blackX20XER hierboven schetst

mijn aandrijf as (passagiers kant) was zelfs tegen de oliefilter aangelopen :shock:

En ja er zaten bij mij ook kortere stalen stabilisatorstangen op gemonteerd.

rij nu inmiddels 4jaar met oginele schokbrekers en stabisitorstangen van OPC 2 en dat bevalt zeeeer goed

kortom 4cm is nog te doen met orginele stabilisatorstangen

ik heb op mijn astra v-maxx op gezet voor 7cm verlaagt en achter 4cm heb geen last van extreme gestuiter maar ze doen wel stuiteren en heb ook geen last van dat die bout van de camber los raaakt want die had ik met moment sleutel vast gezet

Nu we het toch over veertjes hebben :) Iemand toevallig nog 40 of 50 cm voor voor liggen? (Astra G hatchback :)) Mijne ligt nu 30 met koni's maar net iets te hoog voor na mijn zin, hij mag nog wel IETS zakken, dus het liefste 40, tenminste volgens mij is de set die ik heb 30/30 heb hem 2e hands overgenomen voor 150 :D. (1 week oud :p) Onder een showcar vandaan, die was ingeruild :D:D:D:D

Rij al meer als 7 jaar op een V-Maxx schroefset rond en een wiechers veerpootbrug wat de wegligging ook verbeterd,

En dit bevalt me tot nu toe nog erg goed , en zou ook nog wel lager kunnen maar dan kom ik hier niet meer over de drempels.

plaatje bij het praatje,

DSC_2584.jpg

4 cm verlaagd met aleen veren !!

veert nog best wel iets.. en ja het kan lager maarja.. dat is een keuze die je maakt !!

_MG_9013.jpg

_MG_9016.jpg

Ik kan achter zelfs nog zakken dan moet ik de (complete) stelring weghalen..

En bovenop de veerpoot heb ik niet die blauwe doppen zitten die bij de V-Maxx zitten en kan nog 2,5cm zakken.

Terug
Naar boven