• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen d.m.v. veren

Nu krijgen jullie een beter beeld van wat ik bedoel:

Voor het mooie: de wielkast achter heeft wat minder ruimte ertussen (optisch) en de wielkast voor wat minder ruimte (optisch)

Dus dan zou straks alles strak zijn.

dus wessa jouw wagen is op deze foto 30 mm verlaagd ?

en mijn wagen ligt op originele veren op de foto en ze liggen even hoog :) dat vind ik toch vreemd

vind het gewoon gek dat jouw wagen nog altijd zo hoog ligt ten op zicht van de banden en dat met een 30 mm verlaging

P6080004.jpg

389469_2710928446902_1067601695_32810574_279140539_n.jpg

dus wessa jouw wagen is op deze foto 30 mm verlaagd ?

en mijn wagen ligt op originele veren op de foto en ze liggen even hoog :) dat vind ik toch vreemd

vind het gewoon gek dat jouw wagen nog altijd zo hoog ligt ten op zicht van de banden en dat met een 30 mm verlaging

P6080004.jpg

389469_2710928446902_1067601695_32810574_279140539_n.jpg

Thanks kerel! Die 35 ben ik nu uit. Maar heb naar m'n Astra zitten kijken en vind 35 voor, 20 achter in mijn mening toch wat mooier denk ik. Maar dat is bij mijn Astra, de ruimte tussen band en wielkast achter is een stuk minder.

Wat vinden jullie van m'n idee?

Thanks kerel! Die 35 ben ik nu uit. Maar heb naar m'n Astra zitten kijken en vind 35 voor, 20 achter in mijn mening toch wat mooier denk ik. Maar dat is bij mijn Astra, de ruimte tussen band en wielkast achter is een stuk minder.

Wat vinden jullie van m'n idee?

je kunt ook gewoon even meten met een rol maat van af je scherm tot boven kant band dan weet je hoe ver je kunt zakken

je kunt ook gewoon even meten met een rol maat van af je scherm tot boven kant band dan weet je hoe ver je kunt zakken

Goede keuze :thumbup

heb ook -35 weitecs er onder maar kan gewoon nog knallen over de drempels :D

hoe dat met jouw wielenbanden zal uitpakken weet ik niet

maar denk niet dat die zullen aanlopen :D

Goede keuze :thumbup

heb ook -35 weitecs er onder maar kan gewoon nog knallen over de drempels :D

hoe dat met jouw wielenbanden zal uitpakken weet ik niet

maar denk niet dat die zullen aanlopen :D

Combinatie van hoe soepel veert het..

en is jouw astra van het ET49tijdperk (ja dat is deze (van voor mj2002)) dan is de kans wat groter dat het doet aanlopen..

Willem

Combinatie van hoe soepel veert het..

en is jouw astra van het ET49tijdperk (ja dat is deze (van voor mj2002)) dan is de kans wat groter dat het doet aanlopen..

Willem

Zal ik jullie nog sterker vertellen, ik ga hoogstwaarschijnlijk 35mm. verlagen met Weitec veren.

Heb ik 25mm. speling. Met wel hele stugge veren. Ik denk dat ik beter wegkom met stugge en goede kwaliteit veren en 5mm. extra verlaagd, dan minder kwaliteit en minder stug met 5mm. minder verlaging.

Dus heel zachtjes over de drempels dan maar :P

Zal ik jullie nog sterker vertellen, ik ga hoogstwaarschijnlijk 35mm. verlagen met Weitec veren.

Heb ik 25mm. speling. Met wel hele stugge veren. Ik denk dat ik beter wegkom met stugge en goede kwaliteit veren en 5mm. extra verlaagd, dan minder kwaliteit en minder stug met 5mm. minder verlaging.

Dus heel zachtjes over de drempels dan maar :P

@BlueAstraG wrote:@miral astra wrote:ik heb nog een set helemaal nieuw in doos, schroefset. heb precies dezelfde set onder mijn eigen astra.

Bij mij gaat het alleen om de veren :thumb

Heb je wat te koop dan?

:hmmz misschien een schroef set :D kan je zelf bepalen hoe laag je hem wil

Terug
Naar boven