• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlagen insignia met flexride

• Topic starter Topic starter xr1
  • Startdatum Startdatum
[quote="Tha_Underdog

Met intrax 40/35 dus geen last met drempels? Of happen in de wielkasten?

Ik twijfel nog heb nu 20" ET41 met 255/35/20 eronder. En waarschijnlijk komen er voor en achter 20 mm spacers op.

Maar 40/35 is dus goed te doen? En nog redelijk comfortabel?

Greetz[/quote]

Ik heb achter zelfs 10.5J x 20 ET 45 met 285/30 R20 en dat loopt zelfs nergens aan. Er is veel ruimte in de wielkasten bij de Insignia. :thumb

720.jpg

Thnx nelisZ20LER. En ook bedankt GeorgeS

Ik ga ook maar voor de 40/35 denk ik.

GeorgS wat is jou ET waarde van je velg? Izet er wel strak uit zo!

Hieronder een foto van de mijne zonder verlaging (nog)

28st1dv.jpg

Onder mijn sportstourer zit een schroefset, de 20 duims opel velgen en vooraan 20mm en achteraan 25mm per kant. Raakt niets, geen geschuur of gehap. En zelfs nog comfortabel vind ik zelf.

WP_20150628_001_zpscvo5ozkx.jpg

WP_20150628_005_zpsludtl8c9.jpg

10494921_530770897051491_8055793913955656728_o_zps280ac8b2.jpg

Bij GM zitten ze rond de 180 euro meen ik.

Voor degene die wellicht interesse heeft, ik heb een kw variant 1 schroefset gekocht, dus heb een set intrax 40/35 over met bilstein b8 schokbrekers rondom, rijd super strak op de weg. Mag voor een leuke prijs weg, heeft maar 12.000km onder de auto gezeten

Die eibachs (30mm) heb ik gehad op mijn vorige Insignia sw. Volgens mij zaten daar ook andere dempers bij want de garage rekende 1000 voor die totale set. Vond hem erg stug worden en sloeg vaak hard in als je een drempel nam.

Zou dat minder zijn als je alleen de veren pakt met flexride (heb ik er nu wel op)?

Terug
Naar boven