• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen met orginele velgen

Zijn de orginele velgen op de orginele naven met ET49 icm de orginele dempers en kortere Eibach veren.

Bij verlagen gaan je velgen niks meer of minder ver naar binnen of buiten.

Het is idd wel zo dat de standaard velgen erg ver naar binnen vallen. Zelf heb ik na deze velgen er Irmscher Signa's onder gehad welke 16" en ET41 waren en dat ging ook prima maar zag er vooral een stuk beter uit.

Heeft iemand toevallig ook een duidelijke foto van de wielkasten met orginele velgen (verlaagd) zonder spacers.

paar foto's van mijn vorige auto

orgineel et49 met verlaging 6/7cm rondom

et41 met 6/7cm verlaging rondom

zoals je ziet is het met et41 stukken mooier..orgineel en veel verlagen ziet r niet uit in mijn ogen

Mooie auto Waltwalt ;)

Hoe heb je 'm verlaagd? Schroefset of alleen veren? Of veren en andere schokdempers? En dan met andere koppelstangen?

hoi risl dank je...auto zag er idd als nieuw..geen olie verbruik..en 120 duizend op de teller...idd met een schroefset..V-maxx maximaal omlaag,,,en met sterkere koppelstangetjes idd

Terug
Naar boven