• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen... of niet!!!

Beste lezers,

Ik zit zwaar te twijfelen of ik me tigraatje ga verlagen. Zoals je wel kan zien ligt de bumper best wel laag, maar de ruimte tussen m'n band en het spatbord is echt mega al zeg ik het zelf haha.

Nu de vraag natuurlijk: zal ik em verlagen, met de kans natuurlijk dat ik niet normaal meer door de woonwijk kan.

Wat vinden jullie?

76420120304_152022_1.jpg

Lagere bandjes eronder en verlagen tot je Tigra op z'n buik ligt.

Wie mooi wilt zijn, moet schuin rijden, zoals ik laatst in iemand z'n onderschrift zag.

En dan ook gelijk je sideskirts in dezelfde kleur als je auto laten spuiten.

Lagere bandjes eronder en verlagen tot je Tigra op z'n buik ligt.

Wie mooi wilt zijn, moet schuin rijden, zoals ik laatst in iemand z'n onderschrift zag.

En dan ook gelijk je sideskirts in dezelfde kleur als je auto laten spuiten.

ik zou alleen wel uitkijken met die bumper, want een keer goed de drempel raken en er zit een scheur in

ik zou alleen wel uitkijken met die bumper, want een keer goed de drempel raken en er zit een scheur in

Goede tip RISL!! Het spuiten laat ik inderdaad binnenkort doen, een kennis van me werkt bij Care dus dat komt goed. Maar ik zal effe wat meer foto's uploaden! Ik raak de drempels al regelmatig, maar misschien moeten we wat voorzichtiger worden haha!!!

Goede tip RISL!! Het spuiten laat ik inderdaad binnenkort doen, een kennis van me werkt bij Care dus dat komt goed. Maar ik zal effe wat meer foto's uploaden! Ik raak de drempels al regelmatig, maar misschien moeten we wat voorzichtiger worden haha!!!

Gelijk een OEM-bumper eronder dan ;)

Maar goed, das persoonlijk, ik vind deze bumper niet staan op een Tigra. Heb ook het idee dattie niet mooi aansluit op de motorkap.

Gelijk een OEM-bumper eronder dan ;)

Maar goed, das persoonlijk, ik vind deze bumper niet staan op een Tigra. Heb ook het idee dattie niet mooi aansluit op de motorkap.

Tja lekker platte cq lage banden eronder en dan cm of 6 omlaag leggen. daarna wel schuin over de drempels heen rijden en niet vliegen ;)

Voorbumper ben ik niet zo'n fan van als ik eerlijk ben, maar goed smaken verschillen.

Het lijkt ook wel of de voorbumper een andere tint heeft als de auto zelf als ik zo naar de foto kijk.

Tja lekker platte cq lage banden eronder en dan cm of 6 omlaag leggen. daarna wel schuin over de drempels heen rijden en niet vliegen ;)

Voorbumper ben ik niet zo'n fan van als ik eerlijk ben, maar goed smaken verschillen.

Het lijkt ook wel of de voorbumper een andere tint heeft als de auto zelf als ik zo naar de foto kijk.

Ik zou sowieso die voorbumper en skirts er af halen. Dan gewoon mooi plat op 16" wielen zetten met getrokken band en je hebt een mooie Tigra :thumb

Ik zou sowieso die voorbumper en skirts er af halen. Dan gewoon mooi plat op 16" wielen zetten met getrokken band en je hebt een mooie Tigra :thumb

Je merkt het al, de meeste houden hier van Duitse styling: origineel, hier en daar een subtiel lipje, goed gevulde wielkasten en verder zoveel mogelijk vermogen.

Jouw voorbumper doet een beetje Japanse stijl aan ;) zoals die wagens in F&F3: Tokyo Drift

Ik zei niet voor niks al gelijk: OEM-bumper erop ;)

Maar goed, smaken verschillen, als jij dit mooi vind, gewoon houden zo :thumbup

Je merkt het al, de meeste houden hier van Duitse styling: origineel, hier en daar een subtiel lipje, goed gevulde wielkasten en verder zoveel mogelijk vermogen.

Jouw voorbumper doet een beetje Japanse stijl aan ;) zoals die wagens in F&F3: Tokyo Drift

Ik zei niet voor niks al gelijk: OEM-bumper erop ;)

Maar goed, smaken verschillen, als jij dit mooi vind, gewoon houden zo :thumbup

wie mooi wil zijn moet pijn lijden, wie laag wil zijn moet omrijden. verlagen zowiezo wat je met je bumper doet moet je zelf weten natuurlijk.

Terug
Naar boven