• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagen... of niet!!!

wie mooi wil zijn moet pijn lijden, wie laag wil zijn moet omrijden. verlagen zowiezo wat je met je bumper doet moet je zelf weten natuurlijk.

Niet alleen de skirts spuiten volgens mij is de voorbumper ook spuitbuswerk..

(of het ligt aan de foto)

Style moet je natuurlijk doen wat je zelf wil, als het maar goed geplaats is en gespoten:) :thumb

Niet alleen de skirts spuiten volgens mij is de voorbumper ook spuitbuswerk..

(of het ligt aan de foto)

Style moet je natuurlijk doen wat je zelf wil, als het maar goed geplaats is en gespoten:) :thumb

de voorkant 3 a 4 cm naar beneden zou al een stuk beter staan :thumbup

ik zou zelf de originele bumpers en sideskirts er op zetten

dan kunje lager gaan zonder gelijk alles er van onder te rijden

schroefsetje er onder :thumbup

Vriend van me zei eens, Bumperlaag telt niet kokerbalk laag wel :D

de voorkant 3 a 4 cm naar beneden zou al een stuk beter staan :thumbup

ik zou zelf de originele bumpers en sideskirts er op zetten

dan kunje lager gaan zonder gelijk alles er van onder te rijden

schroefsetje er onder :thumbup

Vriend van me zei eens, Bumperlaag telt niet kokerbalk laag wel :D

Bedankt voor jullie tips!!

@trashmetal: Het probleem vind ik, dat als je een tigra ziet dat ie altijd standaard+verlaagd is, dus ik wil gewoon wat anders!!! En inderdaad ik hou persoonlijk zelf meer van de japanse style. Maar ik ben benieuwd, iemand tips voor schroefsetje??

Bedankt voor jullie tips!!

@trashmetal: Het probleem vind ik, dat als je een tigra ziet dat ie altijd standaard+verlaagd is, dus ik wil gewoon wat anders!!! En inderdaad ik hou persoonlijk zelf meer van de japanse style. Maar ik ben benieuwd, iemand tips voor schroefsetje??

Niet lullig bedoeld, maar waarom dan geen Japanse auto? Bijv. een Del Sol of een RX7, om in dezelfde hoek te blijven als de Tigra?

Schroefset, kijk eens bij GM-Tuningparts. Vmaxx is goede prijs-kwaliteit :thumbup

Niet lullig bedoeld, maar waarom dan geen Japanse auto? Bijv. een Del Sol of een RX7, om in dezelfde hoek te blijven als de Tigra?

Schroefset, kijk eens bij GM-Tuningparts. Vmaxx is goede prijs-kwaliteit :thumbup

@FakaB wrote:Bedankt voor jullie tips!!

Het is niet dat ik het niet mooi vind, maar wel onpraktisch

heb zelf een vectra a gehad met rieger infinity 2 bodykit

en 4 cm verlaging op vaste veren

nog geen 2 jaar later was het einde van de infinity :(

maar als jou dat niet uitmaakt zeg ik gewoon doen :thumb

@FakaB wrote:Bedankt voor jullie tips!!

Het is niet dat ik het niet mooi vind, maar wel onpraktisch

heb zelf een vectra a gehad met rieger infinity 2 bodykit

en 4 cm verlaging op vaste veren

nog geen 2 jaar later was het einde van de infinity :(

maar als jou dat niet uitmaakt zeg ik gewoon doen :thumb

Nee 15", ziet er inderdaad klein uit op de foto maar dat hoor ik vaker haha!

@trashmetal: Ja nouja zolang ik er maar plezier van kan hebben toch, achterbumper ligt er ook al. Dus binnenkort de hele mikmak laten spuiten en dan volgen uiteraard de foto's!!!! :thumb

@RISL: Ik ben niet zo van de japanse auto's haha :puke

Nee 15", ziet er inderdaad klein uit op de foto maar dat hoor ik vaker haha!

@trashmetal: Ja nouja zolang ik er maar plezier van kan hebben toch, achterbumper ligt er ook al. Dus binnenkort de hele mikmak laten spuiten en dan volgen uiteraard de foto's!!!! :thumb

@RISL: Ik ben niet zo van de japanse auto's haha :puke

Terug
Naar boven