• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlagen + spuiten (winter)

noppe889

Post weinig
hallo,

wat denken jullie wat het besten is.

de corsa verlagen volgende week als het er is en ook zo in de winter rijden of er na er pas opzetten?

en de auto laten spuiten na de winter of tussen de winter kan dat er nog sneeuw licht of er na pas?

gr.

Verlagen... sja, why not. Gewoon doen lijkt me. Tis alleen ronduit klote werken als het koud is. Heb je verwarmde werkruimte?

En spuiten: alleen met warmte, tenzij je een verwarmde spuitcabine hebt.

Hey ik heb een verwarmde ruimte (: en voor te spuiten ook

Maar tast het zout sneeuw de veren en lak niet hard aan?

@noppe889 wrote:Hey ik heb een verwarmde ruimte (: en voor te spuiten ook

Maar tast het zout sneeuw de veren en lak niet hard aan?

zout tast altijd de lak aan maar alsje hemgewoon laat uitharden zo als het moet zal het zout u lak niet harder aantasten dan bij een auto die in de zomer is gespoten gewoon optijd kuisen en goed afspuiten als er gestrooid is

heb je een verlagingsset ? schroefveren+poten ?

zie vaak dat er lekkere goedkope setjes opgezet worden omdat ze toch vrij goedkoop zijn voor corsa b

zeker in de winter zal het zout wat gestrooid word de roest beestjes in gang gaan zetten op de veerpoten.

roesten zullen ze toch wel ( vlieg roest )

Verlagen word 'eteen gedaan moet gewoon gebeuren ;d

En het spuiten word na de winter gedaan anders word het in de sneeuw met de fiets naar het school

En daar heb ik zeker geen zin in xd

En dan spuiten de de schroefset wel meteen mee terug als de auto zelf word gespoten ;d

Terug
Naar boven