• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagings verschil

skrm

Post weinig
Halloo,

Ik heb een schroefsetje en bij mij achter op de Coupe is hij aan de ene kant lager dan de andere kant :wtf

Er zit gewoon 4cm verschil in aan de achterkant. :wtf

En heb zelfs de regelpotjes ertussen uit

Hoe en wat kan dit zijn ik vind dit maar raaaaaaar.

Skrm

4 CM? das wel heel veel.

maar waar zit het? heb je het gemeten vanaf de bumper, of heb je een duimstok of iets dergelijks langs de verlagingsset gehouden?

laatste is beter, omdat je dan zeker weet dat het niet goed gelijk staat.

als jij vanaf de bumpers meet, zit je met je wegdek, aangezien die nooit "waterpas" is.

mocht je het via de set zelf meten, zorg dat je een makkelijk punt pakt, wat altijd gelijk is.

zoals de laatste schroefdraad, of een inkeping, of een moer/bout/schroef. ;)

maar ben ook benieuwd, want na 2 jaar kwamen we erachter dat bij mij de voorkant namelijk ook scheef leek/lijkt te staan. heb ondertussen de set wel gelijk gezet, en nog niet gekeken, maar ben wel benieuwd.

mocht je er niet uitkomen, mag je wel langskomen, kan ik wel even kijken.

je weet mijn auto te staan. :P

4 CM? das wel heel veel.

maar waar zit het? heb je het gemeten vanaf de bumper, of heb je een duimstok of iets dergelijks langs de verlagingsset gehouden?

laatste is beter, omdat je dan zeker weet dat het niet goed gelijk staat.

als jij vanaf de bumpers meet, zit je met je wegdek, aangezien die nooit "waterpas" is.

mocht je het via de set zelf meten, zorg dat je een makkelijk punt pakt, wat altijd gelijk is.

zoals de laatste schroefdraad, of een inkeping, of een moer/bout/schroef. ;)

maar ben ook benieuwd, want na 2 jaar kwamen we erachter dat bij mij de voorkant namelijk ook scheef leek/lijkt te staan. heb ondertussen de set wel gelijk gezet, en nog niet gekeken, maar ben wel benieuwd.

mocht je er niet uitkomen, mag je wel langskomen, kan ik wel even kijken.

je weet mijn auto te staan. :P

heb een duimstok langs de auto gehouden van de wielkastrand tot aan de grond.

en het wegdek is behoorlijk waterpas dus vind ik 4cm verdomd veel.

en je ziet het gewoon ook met je oog want de ene ligt echt super mooi in de wielkast en de andere niet.

heb een duimstok langs de auto gehouden van de wielkastrand tot aan de grond.

en het wegdek is behoorlijk waterpas dus vind ik 4cm verdomd veel.

en je ziet het gewoon ook met je oog want de ene ligt echt super mooi in de wielkast en de andere niet.

Ik heb dit ook eens gehad met een heel goedkoop verlaging setje, bleek een lekke demper te zijn, is toen vervangen onder garantie...

was een astra G met 60-40 raceland troep....

Ik heb dit ook eens gehad met een heel goedkoop verlaging setje, bleek een lekke demper te zijn, is toen vervangen onder garantie...

was een astra G met 60-40 raceland troep....

ook dat is niet gelijk een garantie dat het lang goed blijft.

maar beste kan je me dan ook even bellen of zo, zal zo een u2u sturen. ;)

ook dat is niet gelijk een garantie dat het lang goed blijft.

maar beste kan je me dan ook even bellen of zo, zal zo een u2u sturen. ;)

Terug
Naar boven