• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlagingsveren Jom of Apex onder een Astra station ?

vectra-rene

Post weinig
ik heb een vraag mbt verlagingsveren. wat zijn de eigenschappen van Jom of apex onder een astra station? zijn er mensen die daar mee rijden? 35/35 lijkt mij mooi verlaagd.

Jom heb ik onder me astra g gehad... en is leuk voor het 1e jaar... daarna waren ze helemaal verrot.

Ok dat is dan wel balen. Je krijgt 1jaar garantie kun je ze ieder jaar terug sturen haha

En apex? Meer ervaringen hier met de 2?

Apex was altijd goed spul.

Maar kijk ook eens naar eibach veren.

Betaalbaar kwaliteitsspul.

Kijk ook een op www.dutchpowertrading.nl daar vind je verschillende sets voor verschillende budgetten. Niet de goedkoopste op internet maar wel de beste services dn weet waar die het over heeft.

Onder mijn vorige auto, een Calibra, zaten Apex veren. Zeer goed bevallen, daarom mijn huidige Corsa B ook verlaagd met Apex veren. En al weer meer dan 6 jaar zeer tevreden.

Goede progressieve veren ( hoe verder ze ingedrukt worden, hoe stugger ze worden ).

Iets stugger dan origineel, maar zeker geen stuiterbak en op normale snelheid over drempels zonder problemen. Zeer goed voor dagelijks gebruik.

Terug
Naar boven