• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlagingsveren kiezen

Eibach maakt ook verschil tussen diverse uitvoeringen (meen twee modellen)

Als ik jou was zou ik kopen wat ik hebben wil , Eibach is idd erg goed.

Ik heb ze zelf onder diverse auto's gehad (Astra 1.6 sport en Astra OPC) en

nog steeds onder m'n twee US auto's (sportline) en bevalt uiteraard goed.

Ben van plan zelf ook een set veren en dempers bij deze gozer te halen binnenkort, hij heeft mooie prijzen voor nieuwe sets. Waar die het vandaan haalt geen idee.

weitec is gewoon prima degelijk spul.

En over comfort van veren en dempers valt weinig te zeggen vind ik, de een zegt dit de ander zegt dat. In delft is het toch 1 grote puinhoop op de weg met al die wegwerkzaamheden:P dus dan is elke auto een stuiterbak.

hij heeft ook 50/50 van kw liggen:

http://link.marktplaats.nl/443356098" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar dit is denk te veel, plus dan moet je ook kortere dempers hebben

Ben van plan zelf ook een set veren en dempers bij deze gozer te halen binnenkort, hij heeft mooie prijzen voor nieuwe sets. Waar die het vandaan haalt geen idee.

weitec is gewoon prima degelijk spul.

En over comfort van veren en dempers valt weinig te zeggen vind ik, de een zegt dit de ander zegt dat. In delft is het toch 1 grote puinhoop op de weg met al die wegwerkzaamheden:P dus dan is elke auto een stuiterbak.

hij heeft ook 50/50 van kw liggen:

http://link.marktplaats.nl/443356098" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar dit is denk te veel, plus dan moet je ook kortere dempers hebben

Ik ga die veren uit de link maandagavond ophalen.

Die man zit 10 min rijden bij mij vandaan en is echt niet duur. Alleen maar mazzel lijkt me.

Ik ga die veren uit de link maandagavond ophalen.

Die man zit 10 min rijden bij mij vandaan en is echt niet duur. Alleen maar mazzel lijkt me.

Poot helemaal loshalen, veer helemaal spannen dat de druk er vanaf is, los maken, nieuwe veer aanspannen en er omheen doen, vast maken, veer aanspannen en poot weer onder de auto hangen. En dan de andere kant ;) En da moet achter nog :angel

Het is best een werk, maar we zien we hoe het gaat deze keer king:

Poot helemaal loshalen, veer helemaal spannen dat de druk er vanaf is, los maken, nieuwe veer aanspannen en er omheen doen, vast maken, veer aanspannen en poot weer onder de auto hangen. En dan de andere kant ;) En da moet achter nog :angel

Het is best een werk, maar we zien we hoe het gaat deze keer king:

Terug
Naar boven