• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlenging motorkap 750 euro?? :shock:

De andere delen spuiten is flauwekul. Ik weet dat ze dat vaak doen voor het kleurverschil, maar toch.

Ik heb zelf een goud/gele GTS, waarvan vorige week de bumper gespoten is. Volgens de spuiter zou de juiste kleur zowat een project worden, maar het is toch gelukt. Geen kleurverschil. Tenminste, er zit iets in (kleurt volgens spuiter nog bij) maar de delen die uit de fabriek komen die hebben veel (en dan bedoel ik véél) meer verschil.

Dus het hoeft niet, is maar net of ze er zin in hebben, en of ze hun vak verstaan. Voor de rest: de booskijker lassen+strakmaken zit zo een uur 4 (minstens?) in, dan spuiten, dus 700 ben je zo kwijt. Het beste (lees: goedkoopste) is een zwart mannetje zoeken

De andere delen spuiten is flauwekul. Ik weet dat ze dat vaak doen voor het kleurverschil, maar toch.

Ik heb zelf een goud/gele GTS, waarvan vorige week de bumper gespoten is. Volgens de spuiter zou de juiste kleur zowat een project worden, maar het is toch gelukt. Geen kleurverschil. Tenminste, er zit iets in (kleurt volgens spuiter nog bij) maar de delen die uit de fabriek komen die hebben veel (en dan bedoel ik véél) meer verschil.

Dus het hoeft niet, is maar net of ze er zin in hebben, en of ze hun vak verstaan. Voor de rest: de booskijker lassen+strakmaken zit zo een uur 4 (minstens?) in, dan spuiten, dus 700 ben je zo kwijt. Het beste (lees: goedkoopste) is een zwart mannetje zoeken

op marktplaats bij tigra en corsa onderdelen zag ik gister nog iemand aanbieden om er kijkers op te lassen voor 75 euro.. dat is excl strak maken denk ik

op marktplaats bij tigra en corsa onderdelen zag ik gister nog iemand aanbieden om er kijkers op te lassen voor 75 euro.. dat is excl strak maken denk ik

@corsaracer wrote:spuiter vinden die het zwart doet....

grijs metallic moet het worden , niet zwart :jerry :jerry

nee zonder dollen , als je naar een schade expert / spuiter gaat , die rekenen nogal wat .

gewoon zelf laten lassen bij bijv. robbywag of een ander die er ervaring mee heeft en dan zelf rustig de tijd en het geduld nemen om hem zelf strak te maken . ( schuren kan iedereen wel ;) )

dan laten spuiten bij iemand die het goedkoper doet dan een officieel bedrijf en dan ben je voor een 250 euro klaar ongeveer .

@corsaracer wrote:spuiter vinden die het zwart doet....

grijs metallic moet het worden , niet zwart :jerry :jerry

nee zonder dollen , als je naar een schade expert / spuiter gaat , die rekenen nogal wat .

gewoon zelf laten lassen bij bijv. robbywag of een ander die er ervaring mee heeft en dan zelf rustig de tijd en het geduld nemen om hem zelf strak te maken . ( schuren kan iedereen wel ;) )

dan laten spuiten bij iemand die het goedkoper doet dan een officieel bedrijf en dan ben je voor een 250 euro klaar ongeveer .

ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

schade aan bumper en motorkap is uitgeneveld over zijschermen en je zag bijna geen kleurverschil

onderdelen laten spuiten in goede kleur en daarna montage en damn wat een kleurverschil .

Dus uitnevelen over de schermen is wel beter om kleurverschil te voorkomen en ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die autospuiter zijn dit beamen :angel .

ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

schade aan bumper en motorkap is uitgeneveld over zijschermen en je zag bijna geen kleurverschil

onderdelen laten spuiten in goede kleur en daarna montage en damn wat een kleurverschil .

Dus uitnevelen over de schermen is wel beter om kleurverschil te voorkomen en ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die autospuiter zijn dit beamen :angel .

@crossagek wrote:ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

Dat klopt, en daarom worden er zulke bedragen gerekend...

@crossagek wrote:ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

Dat klopt, en daarom worden er zulke bedragen gerekend...

Welke gek laat er nou zijn motorkap verlengen?

Koop dan gewoon een echte Volvo 240 ofzo, dan heb je iets met een echte motorkap waar je U tegen zegt!

Welke gek laat er nou zijn motorkap verlengen?

Koop dan gewoon een echte Volvo 240 ofzo, dan heb je iets met een echte motorkap waar je U tegen zegt!

@HansCorsa15td wrote:Welke gek laat er nou zijn motorkap verlengen?

zucht, wat een domme onzinnige opmerking!! :puke

@HansCorsa15td wrote:Welke gek laat er nou zijn motorkap verlengen?

zucht, wat een domme onzinnige opmerking!! :puke

Verklaar je nader?

Het is toch logisch!

Iemand die een grotere motorkap wil hebben moet geen corsa rijden!

Zo simpel is het nou eenmaal!

Terug
Naar boven