• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlenging motorkap 750 euro?? :shock:

@HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt... Kun je hier mee leven? Doesn't matter, wij namelijk wel!!! :thumb

Grtz Robby

@robbywag wrote:@HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt... Kun je hier mee leven? Doesn't matter, wij namelijk wel!!! :thumb

Grtz Robby

Ja en het erge is dat dat soort gasten wel geld uitgeven aan zo'n rare motorkap verlenging maar niet aan fatsoenlijke banden en remmen bijvoorbeeld.... ;-)

@HansCorsa15td wrote:@robbywag wrote:@HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt... Kun je hier mee leven? Doesn't matter, wij namelijk wel!!! :thumb

Grtz Robby

Ja en het erge is dat dat soort gasten wel geld uitgeven aan zo'n rare motorkap verlenging maar niet aan fatsoenlijke banden en remmen bijvoorbeeld.... ;-)

sommige geven helemaal geen geld uit, kopen een oude diesel om geld te besparen, en komen met moeite rond van een uitkering...

man!

wat de neuk kom je eigenlijk op dit forum doen?

heb je nog iets nuttigs te melden?

of kom je alleen maar iedereen afzeiken?

je lijkt wel zo een zo'n standaard volkswagen rijder die opeltjes afzeikt...

tis dat ik geen mod ben, maar dat gezeik van van jou verdiend per direct een permanente ban!

@robbywag wrote:@HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt... Kun je hier mee leven? Doesn't matter, wij namelijk wel!!! :thumb

Grtz Robby

@HansCorsa15td wrote:@robbywag wrote:@HansCorsa15td: Bij deze ook mijn welgemeende excuses, ik heb namelijk al heel veel opelrijders tot johnnys omgedoopt... Kun je hier mee leven? Doesn't matter, wij namelijk wel!!! :thumb

Grtz Robby

sommige geven helemaal geen geld uit, kopen een oude diesel om geld te besparen, en komen met moeite rond van een uitkering...

man!

wat de neuk kom je eigenlijk op dit forum doen?

heb je nog iets nuttigs te melden?

of kom je alleen maar iedereen afzeiken?

je lijkt wel zo een zo'n standaard volkswagen rijder die opeltjes afzeikt...

tis dat ik geen mod ben, maar dat gezeik van van jou verdiend per direct een permanente ban!

Grtz Robby

waarom zou ik als ik bijv. een 1.2 rijd en wel de looks wil maar niet de power andere remmen monteren ???

Is wederom het zoveelste domme gelul in een paar dagen :fy1

Grtz Robby

waarom zou ik als ik bijv. een 1.2 rijd en wel de looks wil maar niet de power andere remmen monteren ???

Is wederom het zoveelste domme gelul in een paar dagen :fy1

@crossagek wrote:ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

schade aan bumper en motorkap is uitgeneveld over zijschermen en je zag bijna geen kleurverschil

onderdelen laten spuiten in goede kleur en daarna montage en damn wat een kleurverschil .

Dus uitnevelen over de schermen is wel beter om kleurverschil te voorkomen en ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die autospuiter zijn dit beamen :angel .

Ben zelf autospuiter geweest en uitwasen (of uitnevelen ) deden wij bij elke kleur zeker bij metalic (al zou je de verf uit de fabriek hebben krijg je nog kleurverschil) maar bij liggende delen valt het minder op

@crossagek wrote:ik weet wat voor drama grijs metallic is om te spuiten . heb namelijk 2 keer die kleur gehad op een auto en 1 keer schade geval en 2 keer onderdelen laten spuiten .

schade aan bumper en motorkap is uitgeneveld over zijschermen en je zag bijna geen kleurverschil

onderdelen laten spuiten in goede kleur en daarna montage en damn wat een kleurverschil .

Dus uitnevelen over de schermen is wel beter om kleurverschil te voorkomen en ik weet wel zeker dat als er mensen zijn die autospuiter zijn dit beamen :angel .

Ben zelf autospuiter geweest en uitwasen (of uitnevelen ) deden wij bij elke kleur zeker bij metalic (al zou je de verf uit de fabriek hebben krijg je nog kleurverschil) maar bij liggende delen valt het minder op

Terug
Naar boven