• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlichting asbak en sigarret aanstekker

Heb het andere schroefje gevonden.

Zag dat het geheel dan nog zit vastgeklikt.

Ook los gehaald, maar nu wil de asbak er niet uit.

Is net of hij ergens achter blijft hangen, ergens onderaan de asbak bij de versnellingspook.

Of moet je hem er op een bepaalde manier uithalen.

ehm, nee. ALs je het klepje dichtdoet, zit er boven de asbak ook nog een boutje. Wellicht heb je die nog niet? Verder zit het idd vastgeklikt, maar niet echt vast.

ehm, nee. ALs je het klepje dichtdoet, zit er boven de asbak ook nog een boutje. Wellicht heb je die nog niet? Verder zit het idd vastgeklikt, maar niet echt vast.

Boven de asbak zitten 3 boutjes en boven de aansteker zit 1.

Allemaal los gehad en hij kwam ook wel een cm naar buiten, maar wou toen niet verder.

Boven de asbak zitten 3 boutjes en boven de aansteker zit 1.

Allemaal los gehad en hij kwam ook wel een cm naar buiten, maar wou toen niet verder.

aals je de 2 schroeven van de asbak los hebt (andere 2 horen bij paneel erboven)

dan moet je de asbak dichtdoen dan recht na je toe trekken.

ze zitten aan de zijkanten er nog ingeklikt ,

als je het niet recht na je toe trekt blijft een kant haken

succes

aals je de 2 schroeven van de asbak los hebt (andere 2 horen bij paneel erboven)

dan moet je de asbak dichtdoen dan recht na je toe trekken.

ze zitten aan de zijkanten er nog ingeklikt ,

als je het niet recht na je toe trekt blijft een kant haken

succes

Is mij inmiddels ook gelukt.

Wist niet dat het plastic plaatje voor de versnellingspook ook los kon.

Vond hieronder 3 stekkers.

Wie weet waar deze voor dienen.

Heb ff fotootje toegevoegd.

MiniFoto-3D766BSL.jpg

Is mij inmiddels ook gelukt.

Wist niet dat het plastic plaatje voor de versnellingspook ook los kon.

Vond hieronder 3 stekkers.

Wie weet waar deze voor dienen.

Heb ff fotootje toegevoegd.

MiniFoto-3D766BSL.jpg

de groene en zwarte zijn stoelverwarming.

de middelste blauwe is voor tc, traction controll

als je stoelverwarming wilt, moet je kijken of je het voorbereid heb onder je stoel.

-stoel naar achter trekken.

-op je knieen zitten, en onder de stoel kijken. dan zie je een stekker zitten.

-dan zie je een rood stripje (beveiliging) zitten, trek deze los

-dan kan je de stekker lostrekken.

-stekker kan je open klikken.

-zitten hier 6 stroom draadjes in, dan heb je de volledige kabelboom liggen, en heb je je stoelverwarming geheel voorbereid.

dan moet je alleen nog stoelen vinden met stoelverwarming erin (coupe of cabrio stoelen.)

de groene en zwarte zijn stoelverwarming.

de middelste blauwe is voor tc, traction controll

als je stoelverwarming wilt, moet je kijken of je het voorbereid heb onder je stoel.

-stoel naar achter trekken.

-op je knieen zitten, en onder de stoel kijken. dan zie je een stekker zitten.

-dan zie je een rood stripje (beveiliging) zitten, trek deze los

-dan kan je de stekker lostrekken.

-stekker kan je open klikken.

-zitten hier 6 stroom draadjes in, dan heb je de volledige kabelboom liggen, en heb je je stoelverwarming geheel voorbereid.

dan moet je alleen nog stoelen vinden met stoelverwarming erin (coupe of cabrio stoelen.)

Opelrijders,

Ik heb inderdaad stoelverwarming en TC. En ben op dit moment me interieur aan het vervangen met LED lampjes.

Ziet er leuk hoop werk maar is het denk wel waard.

Nou heb ik nog een vraag: 1 lampje van mijn stoelverwarming brand en de rest niet ik moet ze toch vervangen en heb de paneel los gehad maar daaronder zitten stekkers en zou niet weten hoe ik bij de lampjes kom?

Iemand die mij kan helpen.

En zoals gezegd ben ik bezig met het vervangen van me lampjes nou heb ik dit ook bij de lichtschakelaar gedaan met losse ledjes en weerstanden helaas is het mij niet helemaal gelukt iemand die dit al wel heeft gedaan en daarvan een juiste beschrijving heeft?

Wacht met spanning af!

Groeten,

Wesley

Opelrijders,

Ik heb inderdaad stoelverwarming en TC. En ben op dit moment me interieur aan het vervangen met LED lampjes.

Ziet er leuk hoop werk maar is het denk wel waard.

Nou heb ik nog een vraag: 1 lampje van mijn stoelverwarming brand en de rest niet ik moet ze toch vervangen en heb de paneel los gehad maar daaronder zitten stekkers en zou niet weten hoe ik bij de lampjes kom?

Iemand die mij kan helpen.

En zoals gezegd ben ik bezig met het vervangen van me lampjes nou heb ik dit ook bij de lichtschakelaar gedaan met losse ledjes en weerstanden helaas is het mij niet helemaal gelukt iemand die dit al wel heeft gedaan en daarvan een juiste beschrijving heeft?

Wacht met spanning af!

Groeten,

Wesley

Terug
Naar boven