• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlichting bij ontgrendelen

Dennis heeft al contact met mij gehad, maar omdat hij geen mistlampen heeft......

maar je kunt ze toch ook gewoon op je voorlampen aansluiten??? of heb ik het mis

misschien dat er iemand antwoord op heeft

[rquote=1823456&tid=138964&author=rinuske]Dennis heeft al contact met mij gehad, maar omdat hij geen mistlampen heeft......

maar je kunt ze toch ook gewoon op je voorlampen aansluiten??? of heb ik het mis

misschien dat er iemand antwoord op heeft[/rquote]

je kunt alles tot 30A er op aansluiten:thumbup

ik weet alleen niet wat de boordcomputer en de rest van de stuurmodules hiervan vind...

Ik wilde namelijk een cliford alarm laten installeren....dat schijnt ook al niet zomaar te kunnen op zo'n canbus auto...

Ben nog in onderhandeling hierover...

Dennis heeft al contact met mij gehad, maar omdat hij geen mistlampen heeft......

misschien dat er iemand antwoord op heeft

[rquote=1823456&tid=138964&author=rinuske]Dennis heeft al contact met mij gehad, maar omdat hij geen mistlampen heeft......

misschien dat er iemand antwoord op heeft[/rquote]

je kunt alles tot 30A er op aansluiten:thumbup

[rquote=1823636&tid=138964&author=afterburner27]ik weet alleen niet wat de boordcomputer en de rest van de stuurmodules hiervan vind...

Ik wilde namelijk een cliford alarm laten installeren....dat schijnt ook al niet zomaar te kunnen op zo'n canbus auto...

[/rquote]

het voordeel van deze module is dat ie alles rechtstreeks schakeld naar de verlichting toe.

de stroom is direct vanaf de accu naar de module toe en via daar naar de desbetreffende lampen.

het puls signaal wordt via een diode opgepikt dus er kaan nooit een signaal je besturing in gaan:thumbup

ik heb het er nu ongeveer 1,5 jaar inzitten en heb nog nooit een melding gehad:thumbup(ook nooit gehoord van de mensen die het van mij hebben)

[rquote=1823843&tid=138964&author=gts power][rquote=1823636&tid=138964&author=afterburner27]ik weet alleen niet wat de boordcomputer en de rest van de stuurmodules hiervan vind...

[/rquote]

het voordeel van deze module is dat ie alles rechtstreeks schakeld naar de verlichting toe.

de stroom is direct vanaf de accu naar de module toe en via daar naar de desbetreffende lampen.

het puls signaal wordt via een diode opgepikt dus er kaan nooit een signaal je besturing in gaan:thumbup

ik heb het er nu ongeveer 1,5 jaar inzitten en heb nog nooit een melding gehad:thumbup(ook nooit gehoord van de mensen die het van mij hebben)

[/rquote]

ook bij mij heeft het altijd perfect gewerkt, ik heb het in de verkoop omdat ik de vectra verkocht heb, en er op mijn nieuwe wagen dit standaard op zit

ik weet alleen niet wat de boordcomputer en de rest van de stuurmodules hiervan vind...

[rquote=1823636&tid=138964&author=afterburner27]ik weet alleen niet wat de boordcomputer en de rest van de stuurmodules hiervan vind...

[/rquote]

[rquote=1823843&tid=138964&author=gts power][rquote=1823636&tid=138964&author=afterburner27]ik weet alleen niet wat de boordcomputer en de rest van de stuurmodules hiervan vind...

[/rquote]

[/rquote]

ook bij mij heeft het altijd perfect gewerkt, ik heb het in de verkoop omdat ik de vectra verkocht heb, en er op mijn nieuwe wagen dit standaard op zit

Terug
Naar boven