• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlichting dimt ff bij draaien van het stuur

kishennn

Post weinig
Beste mensen,

Ik heb een astra uit 2001

ik heb opgemerkt dat als je even aan de stuur draait dat alle lampjes en lampen een beetje gaan dimmen. Interieur verlichting, achterlichten en voor lichten.

is iemand hier die dit al heeft meegemaakt. en wat doe je daaraan. mensen tips graag snel posten maak me ernstige zorgen.

groetjes

is normaal

je hebt electrohydraulische stuurbekrachtging overige motoren), of electrische stuurbekrachtiging (X12XE Z12XE Z14XEP).

Pomp of stuurmotor pakt veek energie weg.

Willem

oke willem tanks voor je snelle reactie

weet je het zeker dat het verder niks kwaads kan. trouwens ik heb een astra G cc z1.6SE weet je of het vaak bij deze type voorkomt. en wat kan ik eraan verandere ? eventueel accu met hogere capasiteiten?

Zoals Willem zegt is dit volkomen normaal, je kunt hier weinig aan doen, zelf heb ik hiervoor wel een soort van oplossing ofja het is niet weg maar maakt wel verschil, ik had voorheen een 70 ampere dynamo als dat het geval is zou je hem kunnen vervangen door een 120 ampere dynamo dit scheelt aanzienlijk in dimmen wat je ziet.

is normaal

je hebt electrohydraulische stuurbekrachtging overige motoren), of electrische stuurbekrachtiging (X12XE Z12XE Z14XEP).

Pomp of stuurmotor pakt veek energie weg.

Willem

oke bedankt voor je reactie

heb je deze probleem ook bij jou astra?.

als ik het zolaat heeft het geen verdere gevolgen?

gr

oke willem tanks voor je snelle reactie

weet je het zeker dat het verder niks kwaads kan. trouwens ik heb een astra G cc z1.6SE weet je of het vaak bij deze type voorkomt. en wat kan ik eraan verandere ? eventueel accu met hogere capasiteiten?

Zoals Willem zegt is dit volkomen normaal, je kunt hier weinig aan doen, zelf heb ik hiervoor wel een soort van oplossing ofja het is niet weg maar maakt wel verschil, ik had voorheen een 70 ampere dynamo als dat het geval is zou je hem kunnen vervangen door een 120 ampere dynamo dit scheelt aanzienlijk in dimmen wat je ziet.

oke dank voor uw reactie

tog maak ik me nog zorgen.

weet jij mischien of ik in de toekomst problemen hierdoor krijg ?

oke bedankt voor je reactie

heb je deze probleem ook bij jou astra?.

als ik het zolaat heeft het geen verdere gevolgen?

gr

oke dank voor uw reactie

tog maak ik me nog zorgen.

weet jij mischien of ik in de toekomst problemen hierdoor krijg ?

hoort er gewoon bij.

Zag vandaag iemand kloten met een NIEUWE VW, die had hetzelfde die lichten vond ik zelf erg inzakken, erger als bij de gemiddelde Astra (G of H)

Willem

[rquote=1840435&tid=140280&author=2000]Ik heb het ook bij onze GTS, is even vreemd, later weet je niet beter :D[/rquote]

Ik heb het ook idd:agent

Terug
Naar boven