• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlichting draaiknoppen

Gerrit78

Post vaak
Ik ben vandaag bezig geweest om de verlichting van mijn draaiknoppen te vervangen.

Dit is allemaal goed gelukt alleen ik heb 1 kabel met verlichting los liggen en ik heb geen flauw idee waar deze hoort te zitten deze lag al los toen ik er mee begon.

Wie weet waar deze precies hoort te zitten.

Mvg Gerrit

DSCF1072.jpg

DSCF1070.jpg

Volgens mij zit die stekker die je er nu in heb zitten verkeerd achter de knoppen. Anders snap ik de bedrading niet hoe die lopen. Het lampje doet het immers ook niet (linker gedeelte met daarachter het kapotte lampje ?)

groet, Rik

Volgens mij zit die stekker die je er nu in heb zitten verkeerd achter de knoppen. Anders snap ik de bedrading niet hoe die lopen. Het lampje doet het immers ook niet (linker gedeelte met daarachter het kapotte lampje ?)

groet, Rik

[rquote=1842704&tid=140581&author=okkie-001]nee deze hoort tussen het rode gedeelte en de 2.

je kan ze er zo in klikken[/rquote]

Daar zit immers al 1 of ik ben scheel :P

Rik

[rquote=1842704&tid=140581&author=okkie-001]nee deze hoort tussen het rode gedeelte en de 2.

je kan ze er zo in klikken[/rquote]

Daar zit immers al 1 of ik ben scheel :P

Rik

Heb even snel gekeken maar daar is het draad te kort voor.

Het draad zit trouwens aangesloten aan de fitting van de overige lampen.

Heb even snel gekeken maar daar is het draad te kort voor.

Het draad zit trouwens aangesloten aan de fitting van de overige lampen.

[rquote=1842702&tid=140581&author=KadAstra-EF]Volgens mij zit die stekker die je er nu in heb zitten verkeerd achter de knoppen. Anders snap ik de bedrading niet hoe die lopen. Het lampje doet het immers ook niet (linker gedeelte met daarachter het kapotte lampje ?)

groet, Rik[/rquote]

Ik heb in totaal 4 lampen vervangen 3 stuks die in de fitting zitten en de lamp die nu los hangt. Maar krijg inderdaad het idee dat die voor de linker kant is omdat die niet verlicht is. Nu nog even kijken waar die precies hoort het is nogal lastig zoeken omdat je alles op de tast moet doen.

Mvg Gerrit

[rquote=1842702&tid=140581&author=KadAstra-EF]Volgens mij zit die stekker die je er nu in heb zitten verkeerd achter de knoppen. Anders snap ik de bedrading niet hoe die lopen. Het lampje doet het immers ook niet (linker gedeelte met daarachter het kapotte lampje ?)

groet, Rik[/rquote]

Ik heb in totaal 4 lampen vervangen 3 stuks die in de fitting zitten en de lamp die nu los hangt. Maar krijg inderdaad het idee dat die voor de linker kant is omdat die niet verlicht is. Nu nog even kijken waar die precies hoort het is nogal lastig zoeken omdat je alles op de tast moet doen.

Mvg Gerrit

Gerrit78,

Ik zal even een foto maken van de achterkant. ik heb volgens mij zo'n unit in voorraad liggen.

ben zo terug !!!!!!

Rik

Gerrit78,

Ik zal even een foto maken van de achterkant. ik heb volgens mij zo'n unit in voorraad liggen.

ben zo terug !!!!!!

Rik

[rquote=1842722&tid=140581&author=KadAstra-EF]Gerrit78,

ben zo terug !!!!!!

Rik[/rquote]

Dat zou super zijn

Terug
Naar boven