• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlichting draaiknoppen

[rquote=1842807&tid=140581&author=KadAstra-EF][rquote=1842783&tid=140581&author=gts power]idd:thumbup

veel succes met er weer in drukken:P:P

(kreeg het destijd niet voor elkaar zonder alles los te halen;))[/rquote]

Met dit haakje kreeg ik het zomaar voorelkaar ZONDER de boel los te halen.

2dl6e6q.jpg

Rik[/rquote]

das een goed idee idd

ik deed het destijds al liggend met men arm achter het dasboard langs:D

[rquote=1842809&tid=140581&author=gts power][rquote=1842807&tid=140581&author=KadAstra-EF][rquote=1842783&tid=140581&author=gts power]idd:thumbup

2dl6e6q.jpg

Rik[/rquote]

das een goed idee idd

ik deed het destijds al liggend met men arm achter het dasboard langs:D[/rquote]

Er alleen even op letten dat je de recirculatieklep op "Verse lucht" heb staan. anders maak je de rail die in de klep gegoten is kapot :o

Rik

[rquote=1842809&tid=140581&author=gts power][rquote=1842807&tid=140581&author=KadAstra-EF][rquote=1842783&tid=140581&author=gts power]idd:thumbup

2dl6e6q.jpg

Rik[/rquote]

das een goed idee idd

ik deed het destijds al liggend met men arm achter het dasboard langs:D[/rquote]

Er alleen even op letten dat je de recirculatieklep op "Verse lucht" heb staan. anders maak je de rail die in de klep gegoten is kapot :o

Rik

[rquote=1842794&tid=140581&author=KadAstra-EF]Waarschijnlijk sluiting gemaakt !!!!

Heb ik ook gehad, alleen was toen ALLE verlichting uit. bleek zekering geknapt te zijn dus PAS OP dat je niet tegen metalen delen aankomt...

Rik[/rquote]

Ik zal morgen eens even kijken of het lukt. Ik laat nog wel even weten of het gelukt is.

Gerrit

[rquote=1842794&tid=140581&author=KadAstra-EF]Waarschijnlijk sluiting gemaakt !!!!

Heb ik ook gehad, alleen was toen ALLE verlichting uit. bleek zekering geknapt te zijn dus PAS OP dat je niet tegen metalen delen aankomt...

Rik[/rquote]

Ik zal morgen eens even kijken of het lukt. Ik laat nog wel even weten of het gelukt is.

Gerrit

nu nog de lampjes van de automaatbak maken gerrit

kun je zien waar die op staat ipv klikken tellen zodat je weet waar de D is :jerry

nu nog de lampjes van de automaatbak maken gerrit

kun je zien waar die op staat ipv klikken tellen zodat je weet waar de D is :jerry

[rquote=1844334&tid=140581&author=Gerrit78]Ben ik even blij dat ik tot drie kan tellen:P[/rquote]

had ik nou niet verwacht van je:jerry

[rquote=1844334&tid=140581&author=Gerrit78]Ben ik even blij dat ik tot drie kan tellen:P[/rquote]

had ik nou niet verwacht van je:jerry

Terug
Naar boven