• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlichting in de deuren,,, vectra c

aapje1963

Post veel
Ja kom ik zondag aan bij mijn auto, staat er voor mij nog een vectra c GTS en het is al schemer, doen ze hun deur open gaat er een rode lamp branden in de deur, zeg maar dat andere zien dat de deur open is, helaas kon ik door die kl...rug niet ff snel oversteken om te vragen en te kijken..

Ik heb dat nog nooit bij een vectra C gezien wie wel?

Ik gn het wel van BMW en Mercedes ...en meer maar van de vectra ?

Leek wel orginail op de kop van de deur zo leek het..kan ff geen voorbeeld foto vinden/

Het was geen reflectie sticker.... want er scheen geen licht op ..

huh??? dat is toch standaard??? bij mij zit het er wel in! Ik weet niet beter dan dat alle vec.s zo uitgerust zijn tenminste de gts! Maar is dat optie????? :wtf

huh??? dat is toch standaard??? bij mij zit het er wel in! Ik weet niet beter dan dat alle vec.s zo uitgerust zijn tenminste de gts! Maar is dat optie????? :wtf

Hey makker,

Je kan deze zelf maken hoor ;) Denk zelf ook niet echt dat het standaard/origineel is maar als je wil hobbyen: viewtopic.php?f=129&t=155545

Weet dan enkel dat je dit moet maken in de bekleding van je deur hé :)

Grtz Seth

Hey makker,

Je kan deze zelf maken hoor ;) Denk zelf ook niet echt dat het standaard/origineel is maar als je wil hobbyen: viewtopic.php?f=129&t=155545

Weet dan enkel dat je dit moet maken in de bekleding van je deur hé :)

Grtz Seth

Dit is zeker weten origineel!

Het is wel een zeldzame verschijning.

Joche had het ook op z'n vec zitten dacht ik :thumbup

Dit is zeker weten origineel!

Het is wel een zeldzame verschijning.

Joche had het ook op z'n vec zitten dacht ik :thumbup

Het zijn rode lampjes die in de deur (ijzer) zitten.

Ik heb dit zelf alleen bij mijn deur rechtsachter. En ik ken iemand met een vectra c sedan uit 2002 die dit bij alle deuren heeft.

Het viel mij bij hem op, toen ging ik even bij mijn eigen auto checken en ik kwam er dus achter dat ik alleen rechtsachter instapverlichting heb. Het lampje doet het niet, ik heb het ook nagekeken en er ligt ook geen bedrading in de deur. Misschien is die deur ooit na een schade vervangen ofzo door de vorige eigenaar/eigenaren.

Het zijn rode lampjes die in de deur (ijzer) zitten.

Ik heb dit zelf alleen bij mijn deur rechtsachter. En ik ken iemand met een vectra c sedan uit 2002 die dit bij alle deuren heeft.

Het viel mij bij hem op, toen ging ik even bij mijn eigen auto checken en ik kwam er dus achter dat ik alleen rechtsachter instapverlichting heb. Het lampje doet het niet, ik heb het ook nagekeken en er ligt ook geen bedrading in de deur. Misschien is die deur ooit na een schade vervangen ofzo door de vorige eigenaar/eigenaren.

Is idd alleen bij de eerste vec c's geleverd !!

Is wel los te krijgen bij de VOD,maar kost iets van 15 euro p/lampje !!

Is idd alleen bij de eerste vec c's geleverd !!

Is wel los te krijgen bij de VOD,maar kost iets van 15 euro p/lampje !!

DSC00331.jpg

foto heb ik ff geleend van Opel4All :thumb

bedoel je op de foto rechts onderaan de deur ??

Terug
Naar boven