• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verlichting

bjornspiering

Post vaak
goedemiddag, allemaal!

vanmiddag heb ik even een led verlichting gehaald voor de kenteken verlichting,maar deze doet het niet als die er in zit het gewone lampje doet het wel!

hoe kan dit?

mijn oude lampje doet het wel gewoon als ik hem er indruk. dus het licht niet aan de zekering en het nieuwe lampje doet het ook maar niet als ik hem er in draai.

Astra-F of G of astra-H??

Bij de astra-F of G, draadjes op het kentekenlampje omdraaien

Bij de astra-H, gaat niet werken, Can-Bus schakelt m uit.

Willem

origineel gepost door 2e-c14nz

Nice! heb je nog :kewlpics van je astra?

gr

binnen kort zou ik even wat foto's maken

hij is gewoon standaart donker rood :D

hallo mensen!

ik had een vraag met betrekking tot de verlichting mijn grootlicht van de astra g is kapot( rechts) maar die lamp moet er helemaal af compleet tot aan de sterker zeg maar ik ben naar de heron autospeciaalzaak geweest, deze kosten nog aardig wat nu is mijn vraag kan ik dit ook vervangen door een h1 verlichting er in te plaatsen of kan dit niet ivm de stekker waar het systeem op komt.

vervangen voor de lamp die erin hoort.

die ene keer dat n lampje stuk gaat, ga je niet leggen prutsen om te bezuinigen...

terwijl je wel weer led verlichting heb gekocht voor in je kenteken verlichting

Dat is mijn mening hoor....

Willem

Mja voor je grootlichten vanvoor kan je beter niet besparen, integendeel. Dit kan een hele hoop gezever vermijden zowel in de dag als 's nachts.

Wat achteraan betreft, ik kan ook geen LED's in mijn Astra F duwen.:( De gewone bulbs werken perfect maar een LED lamp achteraan geeft niets, terwijl dit dezelfde bajonets zijn.:hmmz

Als ik de LED-bulbs in een andere wagen steek marcheren die wel perfect. Maar vind het moeilijk te geloven moest dit door de aansluiting van de wagen komen. Normaal gezien is opel toch "vrijwel" algemeen op dit vlak?

Als iemand mij hiermee kan helpen zou ik heel blij zijn...

Seth

Terug
Naar boven