• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verlichting

bjornspiering

Post weleens wat
hallo opel liefhebbers!

ik had een vraag met betrekking tot koplampen van een astra g.

heb er nu angel eyes in zitten maar ben er niet over te spreken.

gisteren avond was het nogal mistig en geven de angel eyes echt slecht licht of de licht bundel staat in ieder geval heel raar! als ik groot licht er op zet is de rechter kant wel goed belicht maar de linkerkant is gewoon niks te zien terwijl deze het gewoon doet.

heeft iemand misschien tips of koplampen wie wel een goede licht bundel hebben?

welk merk heb je dan.?

Die van FK die zijn ook bruikbaar voor in Engeland, hiervoor zit er een verstelbare afstelling in de unit.

Moet wel ergens een foto in me archief hebben.

ik heb het merk JOM en ik zou je vertellen ik weet niet eens of het troep is ofniet :$ maar vindt het niet egt wat om eerlijk te zijn!

Ga gewoon voor de bekende merken zoals Hella ed. Ik heb slechte ervaringen met die merken en een hekel aan die onbekend prut. Dan maar iets dieper in de buidel tasten denk ik dan maar.

ja dat lijkt me ook dan heb je tenminste kwaliteit maar goed duurkoop is niet altijd goede koop. maar we gaan denk ik maar voor de hella of de depo koplampen

Terug
Naar boven