PeterNoFear
Woont hier bijna
@corsa14slow wrote:is te doen. ben er nu zelf ook me bezig om van een c14nz (60pk) naar een c14se (82pk) te gaan...
neem wel de tijd er voor ga niet haasten...
Haasten moet je inderdaad niet doen lijkt me,
maar wat moet je dan wél doen?
Ik ben wel technisch maar heb nog geen bulten ervaring met auto's,
kun je me vertellen wat er moet gebeuren?
Heb wel automonteurs om me heen als het nodig is
@Opelpower wrote:Ik heb ook een 1.4 sport met nz motor. Ik begrijp precies waarom je meer vermogen wilt. Het lijkt net of deze blokken maar 20 pk hebben zo sloom zijn ze.
Als je het echt belangrijk vindt om een pittigere auto te hebben, dan zou ik gewoon de huidige verkopen en van het geld + 200 euro 1 kopen met een se blokje. Scheelt je waarschijnlijk een hoop ellende,werk en geld.
Echt langzaam wil ik ze niet noemen, maar snel is wel wat anders, dan is het natuurlijk ook geen GSi ofzo, dus dat moet je er ook niet van verwachten.
Maar het zou leuk zijn als je er wat meer vermogen uit zou kunnen krijgen.
neem wel de tijd er voor ga niet haasten...
Haasten moet je inderdaad niet doen lijkt me,
maar wat moet je dan wél doen?
Ik ben wel technisch maar heb nog geen bulten ervaring met auto's,
kun je me vertellen wat er moet gebeuren?
Heb wel automonteurs om me heen als het nodig is
@Opelpower wrote:Ik heb ook een 1.4 sport met nz motor. Ik begrijp precies waarom je meer vermogen wilt. Het lijkt net of deze blokken maar 20 pk hebben zo sloom zijn ze.
Als je het echt belangrijk vindt om een pittigere auto te hebben, dan zou ik gewoon de huidige verkopen en van het geld + 200 euro 1 kopen met een se blokje. Scheelt je waarschijnlijk een hoop ellende,werk en geld.
Echt langzaam wil ik ze niet noemen, maar snel is wel wat anders, dan is het natuurlijk ook geen GSi ofzo, dus dat moet je er ook niet van verwachten.
Maar het zou leuk zijn als je er wat meer vermogen uit zou kunnen krijgen.