• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verschil in koplampen astra f

[rquote=1849547&tid=141134&author=Mr.F]Dat denk ik niet, zullen toch wel 2 versie's van zijn?[/rquote]

nee geloof het niet

[rquote=1849547&tid=141134&author=Mr.F]Dat denk ik niet, zullen toch wel 2 versie's van zijn?[/rquote]

nee geloof het niet

Als ik zo jou link bekijk, vermoed ik dat je dan de koplampen van de F2 moet hebben (95-97)

Maar dat durf ik niet mert 100% zekerheid te zeggen.

Als ik zo jou link bekijk, vermoed ik dat je dan de koplampen van de F2 moet hebben (95-97)

Maar dat durf ik niet mert 100% zekerheid te zeggen.

een rieger grill valt over de koplampen heen . dat maakt dus niet uit welke koplampen je heb.

als je nog een rieger grill zoekt dan heb ik er nog een te koop.

een rieger grill valt over de koplampen heen . dat maakt dus niet uit welke koplampen je heb.

als je nog een rieger grill zoekt dan heb ik er nog een te koop.

[rquote=1849701&tid=141134&author=kadettcoupe1976]een rieger grill valt over de koplampen heen . dat maakt dus niet uit welke koplampen je heb.

als je nog een rieger grill zoekt dan heb ik er nog een te koop.[/rquote]

nee grill zit er al op was aant bieden op een setje koplampen weet alleen niet welk type.

[rquote=1849701&tid=141134&author=kadettcoupe1976]een rieger grill valt over de koplampen heen . dat maakt dus niet uit welke koplampen je heb.

nee grill zit er al op was aant bieden op een setje koplampen weet alleen niet welk type.

Weer wat geleerd :)

Richting grill loopt die van een F2 schuiner af...

Als je een F2 grill hebt en een F1 lamp dan zit er tussen de grill en de lamp een kleine kier...

Andersom, weet ik niet... maar had toen een F1 lamp in een F2... omdat ik geen F2 lamp kon vinden toen op de sloop.

Weer wat geleerd :)

Richting grill loopt die van een F2 schuiner af...

Als je een F2 grill hebt en een F1 lamp dan zit er tussen de grill en de lamp een kleine kier...

Andersom, weet ik niet... maar had toen een F1 lamp in een F2... omdat ik geen F2 lamp kon vinden toen op de sloop.

[rquote=1849520&tid=141134&author=jason]wat is het verschil in de koplampen bij een:

Astra F 91-94

Astra F 95-97

[/rquote]

das modell vor 9/94 gibt es mit den scheinwerfermodellen

Bosch H4

Carello H4

Valeo H4

und das modell ab 9/94 nur mit

Carello H4

Valeo H4

Zit ook verschillen in de geleverde merken.

Terug
Naar boven