• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verschil in koplampen astra f

[rquote=1849520&tid=141134&author=jason]wat is het verschil in de koplampen bij een:

Astra F 91-94

Astra F 95-97

[/rquote]

das modell vor 9/94 gibt es mit den scheinwerfermodellen

Bosch H4

Carello H4

Valeo H4

und das modell ab 9/94 nur mit

Carello H4

Valeo H4

Zit ook verschillen in de geleverde merken.

Nope.

Buiten dat voor de F1 de bosch lampen het beste licht en lichtbeeld geven :D, en hoogteregeling kwijt kunnen

Willem

Nope.

Buiten dat voor de F1 de bosch lampen het beste licht en lichtbeeld geven :D, en hoogteregeling kwijt kunnen

Willem

[rquote=1850054&tid=141134&author=wim-v6]Nope.

Willem[/rquote]Heb hier nieuwe Valeo's liggen met elektrische hoogteverstelling, de Carello's waren hier ook leverbaar mee.

Voor de F1

[rquote=1850054&tid=141134&author=wim-v6]Nope.

Willem[/rquote]Heb hier nieuwe Valeo's liggen met elektrische hoogteverstelling, de Carello's waren hier ook leverbaar mee.

Voor de F1

Jup, kan, van Valeo en Carello helaas niet alle lampen, bosch tot nu toe alle die ik gezien heb.

Bij de Way, ik had origineel hoogteregeling in mijn '93er station.

willem

Jup, kan, van Valeo en Carello helaas niet alle lampen, bosch tot nu toe alle die ik gezien heb.

Bij de Way, ik had origineel hoogteregeling in mijn '93er station.

willem

zie hier het verschil met F1 en F2 type bij gsi

gsi grill met F2 is nooit geleverd in europa maar dat terzijde:D

maar dat ziet er dus zo uit op een astra gsi met F2 lampen en F2 gsi grill:angel

zie hier het verschil met F1 en F2 type bij gsi

gsi grill met F2 is nooit geleverd in europa maar dat terzijde:D

maar dat ziet er dus zo uit op een astra gsi met F2 lampen en F2 gsi grill:angel

Terug
Naar boven