[rquote=1852140&tid=141313&author=Mad Max]En ik zie steeds meer noodzaak om toch maar eens te gaan leren lassen:sleeping[/rquote]
[rquote=1852159&tid=141313&author=Oly]Voor een ombouw van een Kadett B moet je lassen. Zo simpel is dat.[/rquote]
[rquote=1852170&tid=141313&author=kermitc]en om te blijven rijden ook

[/rquote]
Kunnen lassen is zeker een vereiste, anders hoef je er niet aan te beginnen. Mijn advies is, rij lekker met de kadett verder en leer lassen, bouw een complete vooras met daarop de motor die je wilt, zorg dat je alle onderdelen bij elkaar hebt voor de complete ombouw. En als allerlaatste ga je je kadettje slopen.
Kom anders op 10 april naar Beekbergen, dan is de jaarlijkse Kadett-B meeting. Hier staan allerlei B-kadettjes en hier zullen heel veel mensen zijn die je vragen willen beantwoorden. (al zullen er ook veel zijn die je het beter niet kunt vragen, want die houden van origineel, zelf hou ik ook meer van origineel maar met goed gebouwd is ook niets mis). De lokatie is:
Wegrestaurant Gebr. Mendel
Arnhemseweg 725
7361 TN Beekbergen
Te bereiken via de A50 Afslag 22
[rquote=1852107&tid=141313&author=Oly]
@olaf wij moeten toch eens weer ontmoeten en bijpraten![/rquote]
Het is inderdaad al weer een hele tijd geleden, en zo veel kom ik jouw kant nu ook weer niet op. We spreken elkaar nog wel weer eens.
Groeten Olaf