• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verschil tussen GSI en 'normale' E Kadett

dat heb je indd mooi opgelost

ik heb gister een kadett 2.0 16v opgehaalt dus heb wel materiaal steunen enzo

was er een zonder blok en bak maar echt een gaaf ding aleen was het kenteken al opgestuurd :swear

was mij ook opgevallen dat dat gat in het schutbord anders was stang staat nu scheef zeg maar...

ik maak hem voor de cross dus echt netjes hoeft het niet

is ook nog dubbel plaatwerk dus word wel ff slijpen denk ik

probeer hem zo rond mogelijk te krijgen en dan het rubber erop kitten ofzo wil het wel graag dicht hebben

viel me wel op dat deze veel minder kit en bitumen matjes heeft dan de gsi

groeten arnold

Je kan de stang er niet zo op zetten hoor, moet wel zo'n mechaniekje tussen anders zitten alle versnellingen contra....

Je kan de stang er niet zo op zetten hoor, moet wel zo'n mechaniekje tussen anders zitten alle versnellingen contra....

Terug
Naar boven