• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verschillen afkortingen

[rquote=1850473&tid=141196&author=opel-limbo][rquote=1850389&tid=141196&author=Edwin1104]Staat nog een mooie vectra c1/c2 station te koop diesel versie.

Maar weet niet natuurlijk wat je budget is.

[/rquote]

Janneman wil ook graag van zijn C af omdat ie een E wil!!!!! Jan, waar ben je????????????????

Greetz Roel met een C.[/rquote]

Ik had inderdaad gezien dat Jan zijn Vec aanbied, echter kan ik die nimmer betalen, hij vraagt echt een vraagprijs die ik niet kan opbrengen.

Neemt niet weg dat ik die Vec helemaal geweldig vind hoor :thumbup:thumbup

Mijn budget is ongeveer 5000-6000 euro, mits we onze huidige auto kunnen verkopen voor een leuk bedrag :wub:wub

Dus ik ben op het gemakkie weer is verder zoeken.

Iedereen bedankt voor de info tot nu toe :thumbup:thumbup

Enne indien ik een mooie Vec heb aangeschaft dan komen er zeker foto's :D:D

Gr Vinc

[rquote=1850473&tid=141196&author=opel-limbo][rquote=1850389&tid=141196&author=Edwin1104]Staat nog een mooie vectra c1/c2 station te koop diesel versie.

Maar weet niet natuurlijk wat je budget is.

[/rquote]

Janneman wil ook graag van zijn C af omdat ie een E wil!!!!! Jan, waar ben je????????????????

Greetz Roel met een C.[/rquote]

Ik had inderdaad gezien dat Jan zijn Vec aanbied, echter kan ik die nimmer betalen, hij vraagt echt een vraagprijs die ik niet kan opbrengen.

Neemt niet weg dat ik die Vec helemaal geweldig vind hoor :thumbup:thumbup

Mijn budget is ongeveer 5000-6000 euro, mits we onze huidige auto kunnen verkopen voor een leuk bedrag :wub:wub

Dus ik ben op het gemakkie weer is verder zoeken.

Iedereen bedankt voor de info tot nu toe :thumbup:thumbup

Enne indien ik een mooie Vec heb aangeschaft dan komen er zeker foto's :D:D

Gr Vinc

Hallo allemaal,

hmmm, als jij mijn 2.0 dti uit 2004 met 251000 km wil kopen voor € 6000,- :P, heb ik wel interesse in die van jan :D, dan zijn er drie mensen blij, ik, jij en hij

grtjes arius

ps hij heeft net een grote beurt gehad :thumbup

Hallo allemaal,

hmmm, als jij mijn 2.0 dti uit 2004 met 251000 km wil kopen voor € 6000,- :P, heb ik wel interesse in die van jan :D, dan zijn er drie mensen blij, ik, jij en hij

grtjes arius

ps hij heeft net een grote beurt gehad :thumbup

[rquote=1850696&tid=141196&author=tuono]Hallo allemaal,

grtjes arius

ps hij heeft net een grote beurt gehad :thumbup[/rquote]

Haha, ja dat kan ik best begrijpen idd :P

Vindt t trouwens wel raar dat Jan die mooie Vec nog niet verkocht heeft hoor.....

Gr Vinc

[rquote=1850696&tid=141196&author=tuono]Hallo allemaal,

grtjes arius

ps hij heeft net een grote beurt gehad :thumbup[/rquote]

Haha, ja dat kan ik best begrijpen idd :P

Vindt t trouwens wel raar dat Jan die mooie Vec nog niet verkocht heeft hoor.....

Gr Vinc

heb een leuke vectra op het oog, maar dat is een 74kw/101 pk DTi uit 2004.

auto ziet er erg netjes uit incl dealer onderhouden, boekjes en nap.

nu ben ik bang dat een 74kw diesel te langzaam is of te slap om een degelijke caravan te gaan trekken.

is chippen een mogelijkheid of is dit niet haalbaar bij deze type motoren ?

kan iemand mij adviseren ???

gr vinc

heb een leuke vectra op het oog, maar dat is een 74kw/101 pk DTi uit 2004.

auto ziet er erg netjes uit incl dealer onderhouden, boekjes en nap.

nu ben ik bang dat een 74kw diesel te langzaam is of te slap om een degelijke caravan te gaan trekken.

is chippen een mogelijkheid of is dit niet haalbaar bij deze type motoren ?

kan iemand mij adviseren ???

gr vinc

oh deze motortjes zijn best goed te chippen hoor

alleen verwacht er niet de resultaten van een cdti bij.

ik meen dat EDS wel 125 pk eruit krijgt en voor het koppel (wat het belangrijkst is voor een diesel) moet je even op de website kijken

oh deze motortjes zijn best goed te chippen hoor

alleen verwacht er niet de resultaten van een cdti bij.

ik meen dat EDS wel 125 pk eruit krijgt en voor het koppel (wat het belangrijkst is voor een diesel) moet je even op de website kijken

ok dus chippen is wel een goed idee, kan dat gewoon ook al staat er bijv bijna 200.000 km op ?

en de standaard versie dus de 74kw, wil dat wel redelijk van z'n plaats afkomen ?

en nee ik verwacht geen superman prestaties haha

gr vinc

Terug
Naar boven