• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verschillende soorte kvs ?

[rquote=1906761&tid=145769&author=pluuske]:)

ik laat fijn de blauwe zitten :) maar was gewoon benieuwd .

ik betaal ook liever iets meer en weet dan zeker dat het goed is .[/rquote]

Inderdaad, zeker laten zitten :D

Antwoord op je vraag: Ja er zit zeker verschil tussen, maar wat? Daar zijn de meningen over verdeeld en helaas zijn er maar weinig laboranten op auto forums te vinden die met koelvloeistoffen hebben zitten spelen :P

[rquote=1906762&tid=145769&author=1985][rquote=1906761&tid=145769&author=pluuske]:)

Antwoord op je vraag: Ja er zit zeker verschil tussen, maar wat? Daar zijn de meningen over verdeeld en helaas zijn er maar weinig laboranten op auto forums te vinden die met koelvloeistoffen hebben zitten spelen :P[/rquote]

dat lijkt me nu ook niet egt het meest intresantse iets om een onderzoek voor op te zetten :P

[rquote=1906762&tid=145769&author=1985][rquote=1906761&tid=145769&author=pluuske]:)

Antwoord op je vraag: Ja er zit zeker verschil tussen, maar wat? Daar zijn de meningen over verdeeld en helaas zijn er maar weinig laboranten op auto forums te vinden die met koelvloeistoffen hebben zitten spelen :P[/rquote]

dat lijkt me nu ook niet egt het meest intresantse iets om een onderzoek voor op te zetten :P

1985: mee eens. Geen garanties, wel hulpmiddelen. Het kan maar net nuttig zijn, maar het hoeft niet persé.

De basis ingredienten zijn gelijk iig. Dus alsje zonder KVS zit, kan je er prima demiwater met glycol in mikken.

Of je ruitenwisser vullen met water+spiritus.

Ik wil ook niet zeggen dat je geen pre-mixed spul met additief moet kopen. By all means, be my guest. Ik zou het zelf ook doen namelijk.

Wat ik wel wil zeggen is dat je niet al te zwaar moet tillen aan de aanwezigheid van additieven, omdat het zonder ook prima kan.

[rquote=1906770&tid=145769&author=McKaamos]1985: mee eens. Geen garanties, wel hulpmiddelen. Het kan maar net nuttig zijn, maar het hoeft niet persé.

De basis ingredienten zijn gelijk iig. Dus alsje zonder KVS zit, kan je er prima demiwater met glycol in mikken.

Ik wil ook niet zeggen dat je geen pre-mixed spul met additief moet kopen. By all means, be my guest. Ik zou het zelf ook doen namelijk.

Wat ik wel wil zeggen is dat je niet al te zwaar moet tillen aan de aanwezigheid van additieven, omdat het zonder ook prima kan.[/rquote]

Ik kan me nog tijden met mijn golfjes 2 en jetta 2 herrineren dat de slangen met regelmaat scheurden op pakkingen scheurden door uitdroging en er een doek (als filter) en met een lege jerrycan zelfs slootwater in het systeem gooide om bij een kammaraad te komen die toen auto's demonteerde. Zodra ik thuis was het hele systeem weer schoonspoelen met de tuinslang boven de put voor het huis en weer afvullen met koelvloeistof :angel

*vroeger :jerry

1985: mee eens. Geen garanties, wel hulpmiddelen. Het kan maar net nuttig zijn, maar het hoeft niet persé.

Wat ik wel wil zeggen is dat je niet al te zwaar moet tillen aan de aanwezigheid van additieven, omdat het zonder ook prima kan.

[rquote=1906770&tid=145769&author=McKaamos]1985: mee eens. Geen garanties, wel hulpmiddelen. Het kan maar net nuttig zijn, maar het hoeft niet persé.

Wat ik wel wil zeggen is dat je niet al te zwaar moet tillen aan de aanwezigheid van additieven, omdat het zonder ook prima kan.[/rquote]

Ik kan me nog tijden met mijn golfjes 2 en jetta 2 herrineren dat de slangen met regelmaat scheurden op pakkingen scheurden door uitdroging en er een doek (als filter) en met een lege jerrycan zelfs slootwater in het systeem gooide om bij een kammaraad te komen die toen auto's demonteerde. Zodra ik thuis was het hele systeem weer schoonspoelen met de tuinslang boven de put voor het huis en weer afvullen met koelvloeistof :angel

*vroeger :jerry

Terug
Naar boven