• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verslaafd aan het poetsvirus? Show hier je detail-collectie

Weinig tijd helaas aangezien ik flinke voorbereidingen moet doen voor 3 maanden Amerika.

Gelijk weer een doos meguiars naar Nederland sturen :agent

@Matt-GSi wrote:Weinig tijd helaas aangezien ik flinke voorbereidingen moet doen voor 3 maanden Amerika.

Mijn adres had je toch?

O :jerry

Weinig tijd helaas aangezien ik flinke voorbereidingen moet doen voor 3 maanden Amerika.

Nee, helaas :angel

Spul is echt verschrikkelijk goedkoop daar.

Vorig jaar paar flessen quick detailer gekocht die aanzienlijk groter zijn dan de standaard flesjes hier voor $5.99 king:

@Matt-GSi wrote:Weinig tijd helaas aangezien ik flinke voorbereidingen moet doen voor 3 maanden Amerika.

Mijn adres had je toch?

O :jerry

mijn collectie is toch wat kleiner.

Fotos-0007.jpg

Moet al wel weer een paar dingen aan schaffen. Is ondertussen al wat op. :D

Nee, helaas :angel

Vorig jaar paar flessen quick detailer gekocht die aanzienlijk groter zijn dan de standaard flesjes hier voor $5.99 king:

GTS Power wrote:

egje wrote:
Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.

Hierbij een foto.

dat heet ''bading''

dit is mijn bading:

Beading is het juiste woord.

@Bo652 wrote:@GTS Power wrote:@egje wrote:Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.

Hierbij een foto.

dat heet ''bading''

dit is mijn bading:

:D

Ik was al ernstig aan het twijfelen toen ik het typte.

Thanks!

(en aangepast ;) )

GTS Power wrote:

egje wrote:
Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.

Hierbij een foto.

dat heet ''bading''

dit is mijn bading:

@Matt-GSi wrote:Nee, helaas :angel

das geen geld!

U2U terug :thumbup

@Bo652 wrote:@GTS Power wrote:@egje wrote:Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.

Hierbij een foto.

dat heet ''bading''

dit is mijn bading:

:D

Ik was al ernstig aan het twijfelen toen ik het typte.

Thanks!

(en aangepast ;) )

@arjontje wrote:mijn collectie is toch wat kleiner.

Fotos-0007.jpg

het is toch wel een aardige basis om wat mee te kunnen bereiken :thumbup

@Matt-GSi wrote:Nee, helaas :angel

das geen geld!

U2U terug :thumbup

Hierbij een foto.

dat heet ''bading''

dit is mijn bading:

Dat heb ik ook altijd, als het regent zie je precies wie zn auto regelmatig poetst en wie niet.

vectra12.jpg

@arjontje wrote:mijn collectie is toch wat kleiner.

Fotos-0007.jpg

het is toch wel een aardige basis om wat mee te kunnen bereiken :thumbup

Hierbij een foto.

dat heet ''bading''

dit is mijn bading:

Dat heb ik ook altijd, als het regent zie je precies wie zn auto regelmatig poetst en wie niet.

vectra12.jpg

Terug
Naar boven