• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verslaafd aan het poetsvirus? Show hier je detail-collectie

@ GTS power : succes met de C-Quartz....

Ik heb in 3 auto's al kalkvlekken gehad nadat ik het had aangebracht.

Inmiddels ben ik er helemaal klaar mee. Daarnaast heeft C-Quartz ook weinig zin als je 2x per jaar of vaker je auto behandeld.

vandaag weer wat binnen gekregen :thumbup

ik ben nu officieel overgegaan op monello :D

Photo09-06-12130841.jpg

@Juffer1 wrote:@ GTS power : succes met de C-Quartz....

Inmiddels ben ik er helemaal klaar mee. Daarnaast heeft C-Quartz ook weinig zin als je 2x per jaar of vaker je auto behandeld.

@Juffer.

Die kallvlekken ben ik van op de hoogte en het schijnt dat het in de nieuwe serie van C quartz geen kalkvlekken meer voorkomen.

Daarom heb ik gewacht op de nieuwe serie.

En stiekum hopen dat ik geluk heb :D

Het is ook de bedoeling om minder vaak men auto te detailen(op waxen na),daarom heb ik voor C quartz gekozen.

Tijdje geleden mijn motorkap moeten laten spuiten na een ongeluk, nu hebben ze hem niet helemaal opgeschuurd en begint de top laag los te komen. Die plek is iets groter dan een 2€ stuk, nu hoe kan ik hem het beste weer in orde maken zonder hem opnieuw te laten spuiten? Ik heb al geprobeerd via garantie maar het bedrijf is over de kop gegaan... van het weekend zal ik Mijn collectie eens op foto zetten sorry voor de -offtopic :angel

@ GTS power : succes met de C-Quartz....

Als de blanke lak laag aan het loslaten is dan valt daar niets meer aan te poetsen.

Enige optie is opnieuw spuiten.

@Juffer1 wrote:@ GTS power : succes met de C-Quartz....

@Juffer.

Die kallvlekken ben ik van op de hoogte en het schijnt dat het in de nieuwe serie van C quartz geen kalkvlekken meer voorkomen.

Daarom heb ik gewacht op de nieuwe serie.

En stiekum hopen dat ik geluk heb :D

Het is ook de bedoeling om minder vaak men auto te detailen(op waxen na),daarom heb ik voor C quartz gekozen.

Ik las net me post van een hele tijd geleden terug.. Dat ik niet machinaal ging, maar dat is inmiddels toch gebeurd en de rest is al heul lang geleden.. :P

Intussen is dit er allemaal bij gekomen, maar dit is het grotendeels;

2u53qxv.jpg

IMG_1812.JPG

409127_298050716905618_100001020766604_916859_1909803463_n.jpg

34xnjme.jpg

2uol9fs.jpg

21osxvt.jpg

2vwa7fn.jpg

1zdu442.jpg

315et87.jpg

9fm8fd.jpg

34e48px.jpg

2aj2cs0.jpg

2ytz7gl.jpg

wb5f6p.jpg

156ye5j.jpg

ilc95w.jpg

Tijdje geleden mijn motorkap moeten laten spuiten na een ongeluk, nu hebben ze hem niet helemaal opgeschuurd en begint de top laag los te komen. Die plek is iets groter dan een 2€ stuk, nu hoe kan ik hem het beste weer in orde maken zonder hem opnieuw te laten spuiten? Ik heb al geprobeerd via garantie maar het bedrijf is over de kop gegaan... van het weekend zal ik Mijn collectie eens op foto zetten sorry voor de -offtopic :angel

Als de blanke lak laag aan het loslaten is dan valt daar niets meer aan te poetsen.

Enige optie is opnieuw spuiten.

Ik las net me post van een hele tijd geleden terug.. Dat ik niet machinaal ging, maar dat is inmiddels toch gebeurd en de rest is al heul lang geleden.. :P

Intussen is dit er allemaal bij gekomen, maar dit is het grotendeels;

2u53qxv.jpg

IMG_1812.JPG

409127_298050716905618_100001020766604_916859_1909803463_n.jpg

34xnjme.jpg

2uol9fs.jpg

21osxvt.jpg

2vwa7fn.jpg

1zdu442.jpg

315et87.jpg

9fm8fd.jpg

34e48px.jpg