hey,ik heb nu een tijdje een D kadett berlina en ben er zeer over te spreken....het enige nadeel voor mij is dat er een 4-bak op zit, en aangezien ik de kilometers die ik rij op de haast altijd op de snelweg zit. vind ik het bezine-verbruik en de hoge toeren(eventuele snellere slijtage daardoor) een beetje zonde.
nu is mijn vraag: kan ik mijn 4-bak zomaar vervangen door een 5-bak? zoja, welke bak zou ik daar dan voor kunnen nemen?
nu zit er een F10 bak op en zelf had ik al gehoord dat ik daar een F10/5 of een F13/5 voor in de plaats kan doen.....wat zou ik dan allemaal moeten veranderen behalve de bak zelf ( koppeling enz enz) of blijft het dan enkel bij de bak?
ik zou graag wat horen van de mensen die hier wat vanaf weten....
groetjes jens
nu is mijn vraag: kan ik mijn 4-bak zomaar vervangen door een 5-bak? zoja, welke bak zou ik daar dan voor kunnen nemen?
nu zit er een F10 bak op en zelf had ik al gehoord dat ik daar een F10/5 of een F13/5 voor in de plaats kan doen.....wat zou ik dan allemaal moeten veranderen behalve de bak zelf ( koppeling enz enz) of blijft het dan enkel bij de bak?
ik zou graag wat horen van de mensen die hier wat vanaf weten....
groetjes jens