• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Versnellingsbak x16xel

Vraag voor mij is nu:

-Kan het kloppen dat ik geen baksteunen kan overzetten van de bak die ik heb (F15 of F17, wordt dus nog opgezocht) naar de F15 die ik heb opgehaald?

-Als dat niet kan, kan ik baksteunen proberen te vinden waarbij dit wel lukt? Of moet ik een andere versnellingsbak zoeken om erin te drukken?

Waarom zou dat niet passen. Je moet gewoon de steunen van je eigen bak overzetten. Mocht je er niet uit komen, kan je m eventueel ook bij mij brengen en dan zet ik m er wel op voor een net prijsje.

Mvg carlo

origineel gepost door CarloAstra

Waarom zou dat niet passen. Je moet gewoon de steunen van je eigen bak overzetten. Mocht je er niet uit komen, kan je m eventueel ook bij mij brengen en dan zet ik m er wel op voor een net prijsje.

Mvg carlo

handige gast hoor die carlo . . . is ook heel goed met bouwlampen :hmmz :D

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door CarloAstra

Mvg carlo

handige gast hoor die carlo . . . is ook heel goed met bouwlampen :hmmz :D

Zegt SW met kapot achterlampje, terwijl ik de bouwlamp heb gefixed.

Willem

origineel gepost door sw_reijnders

sorry wim . . . maar jullie 2 zijn 2 handen op 1 buik bijna als het om beunen gaat :D

slijmjurk... wij doen gewoon wat beunhaas SWD40 niet kon, een lampje goed monteren...:jerry

Terug
Naar boven