• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verstelbare panhardstang achter

zijn deze stangen hol?? of moet je er zelf een gat in boren. Meen dat ze niet hol waren.

Ik heb de stang gebogen omdat ik gewoonweg niet wegkom met de uitlaat, ook de uitlaat heb ik moeten veranderen zodat ie dichter langs de dwarsbalk gaat, enkel heb nog het probleem dat de as er extreem scheef onderstaat, scheelt enkele cm tussen links en rechts, word tijd dat ik er iets aan ga doen...

zelfde idee als een panhard stang, maar dit bij inveren gaat hierbij de achteras gewoon recht omhoog, niet een kant op zoals bij een panhard. het is een zogeheten watts linkage zoals bettus al typte

zelfde idee als een panhard stang, maar dit bij inveren gaat hierbij de achteras gewoon recht omhoog, niet een kant op zoals bij een panhard. het is een zogeheten watts linkage zoals bettus al typte

Henry, ik denk dat het M16 is. M20 gaat er moeilijk in.

Tom, Wanneer die massief was, kreeg je 'm niet echt makkelijk gebogen.

Martien, Een rubber er tussen kan vaak al genoeg zijn tegen het irritante geklapper van je uitlaat.

Henry, ik denk dat het M16 is. M20 gaat er moeilijk in.

Martien, Een rubber er tussen kan vaak al genoeg zijn tegen het irritante geklapper van je uitlaat.

jo ik heb nog even gemeten de stang is 28 mm en waarschijn lijk met een wand dikte van 4

ik heb nl toch m20

s5001893.jpg

@Jo1 wrote:Henry, ik denk dat het M16 is. M20 gaat er moeilijk in.

Martien, Een rubber er tussen kan vaak al genoeg zijn tegen het irritante geklapper van je uitlaat.dat stuk rubber heb jij er al tussen gedaan daar wil ik juist vanaf!

@Jo1 wrote:Henry, ik denk dat het M16 is. M20 gaat er moeilijk in.

Martien, Een rubber er tussen kan vaak al genoeg zijn tegen het irritante geklapper van je uitlaat.dat stuk rubber heb jij er al tussen gedaan daar wil ik juist vanaf!

@mugenpower wrote:Zag op Ebay een soort panhardstang met diff deksel waar 3 stangen aanzaten.. Waar is dat goed voor dan?

dat is idd een watt-stelsel/linkage. maargoed dit kost ook wel een paar duiten meer als een gewone instelbare.

mijn watt-stelsel ligt bij de verchromerij om nog meer bling-bling onder me auto te krijgen :wub :wub :wub

king:

@mugenpower wrote:Zag op Ebay een soort panhardstang met diff deksel waar 3 stangen aanzaten.. Waar is dat goed voor dan?

dat is idd een watt-stelsel/linkage. maargoed dit kost ook wel een paar duiten meer als een gewone instelbare.

mijn watt-stelsel ligt bij de verchromerij om nog meer bling-bling onder me auto te krijgen :wub :wub :wub

king:

Terug
Naar boven