• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

versterkte koppeling waar kopen?

Gewoon de normale sportkoppeling van sachs (die mtech voor 649 verkoopt). Je kan ze wel goedkoper vinden denk ik! Die koppeling heb ik namelijk eerst in me calibra gehad. Rij nu dus weer een andere..

Groetjes Ram

bedankt voor de reacties mijn zaf staat inderdaad op kapaza maar moet er terug af was eens voor te kijken of er intresse is wil een zaf b opc kopen daarmee maar denk dat ik mijn zaf a ook ga houden

bedankt voor de reacties mijn zaf staat inderdaad op kapaza maar moet er terug af was eens voor te kijken of er intresse is wil een zaf b opc kopen daarmee maar denk dat ik mijn zaf a ook ga houden

@16VCalibra wrote:Rij nu met een koppeling van Sachs voor 500+NM. Is gewoon normaal mee te rijden, alleen is de koppeling veel directer. Als je daar niet mee kan omgaan dan rijd t inderdaad niet lekker ;), moest er in het begin ook ff aan wennen!

Groetjes Ram

Rij je er eigenlijk dagelijks mee of alleen in het weekend/bij mooi weer?

@16VCalibra wrote:Rij nu met een koppeling van Sachs voor 500+NM. Is gewoon normaal mee te rijden, alleen is de koppeling veel directer. Als je daar niet mee kan omgaan dan rijd t inderdaad niet lekker ;), moest er in het begin ook ff aan wennen!

Groetjes Ram

Rij je er eigenlijk dagelijks mee of alleen in het weekend/bij mooi weer?

@sw16v wrote:@InjectTheVenom wrote:Stijf linkerbeen dan zeker? Ik vind het niet te doen voor dagelijks.

heb je er zelf wel ervaring mee dan?

trapt wel zwaarder, maar niet TE zwaar zodat er niet dagelijks mee te rijden is...... :hmmz

Ik denk dat we mogelijk een verschillend begrip van zwaarte hebben :vertag ... bij mij greep hij na amper 1 centimeter al aan en om met dat directe gedrag dagelijks te rijden hoeft van mij niet, dan maar een pussy :jerry

@sw16v wrote:@InjectTheVenom wrote:Stijf linkerbeen dan zeker? Ik vind het niet te doen voor dagelijks.

heb je er zelf wel ervaring mee dan?

trapt wel zwaarder, maar niet TE zwaar zodat er niet dagelijks mee te rijden is...... :hmmz

Ik denk dat we mogelijk een verschillend begrip van zwaarte hebben :vertag ... bij mij greep hij na amper 1 centimeter al aan en om met dat directe gedrag dagelijks te rijden hoeft van mij niet, dan maar een pussy :jerry

Terug
Naar boven