• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vervangen koplampunits opel astra coupe 2002

de koplampen van mijn opel astra coupe moeten vervangen worden voor de APK keuring.

kan iemand mij helpen aaan de werkwijze hoe dit te doen?

bij voorbaat dank peter

Voorbumper eraf, stekkers eruit, koplampen eraf schroeven, nieuwe erop, stekkers erin, even testen en als het goed is je voorbumper er weer op schoreven.

Het wordt op prijs gesteld als je je even voorstelt ipv gelijk vragen gaat stellen ;). Daarnaast is deze vraag al heel vaak gesteld en vind je met de zoekfunctie dus completere how-to's, zoals dit soort plaatjes (heb deze zelfs op google gevonden, zo moeilijk is zoeken toch niet?)

bumperastra.jpg

Voorbumper eraf, stekkers eruit, koplampen eraf schroeven, nieuwe erop, stekkers erin, even testen en als het goed is je voorbumper er weer op schoreven.

Het wordt op prijs gesteld als je je even voorstelt ipv gelijk vragen gaat stellen ;). Daarnaast is deze vraag al heel vaak gesteld en vind je met de zoekfunctie dus completere how-to's, zoals dit soort plaatjes (heb deze zelfs op google gevonden, zo moeilijk is zoeken toch niet?)

bumperastra.jpg

beste RISL / Dion 87

dank voor de snelle raectie op mijn vraag

ik wil mij gerust voorstellen.

Mijn naam is Peter Middelie, woon in Ursem en rijdt vanaf 1984 opel sinds 2002 in de astra coupe.

Het zoeken op internet gaat de een beter af als de ander. ik ben dus helaas die ander.

Bij deze nogmaals dank en groet Peter

beste RISL / Dion 87

dank voor de snelle raectie op mijn vraag

ik wil mij gerust voorstellen.

Mijn naam is Peter Middelie, woon in Ursem en rijdt vanaf 1984 opel sinds 2002 in de astra coupe.

Het zoeken op internet gaat de een beter af als de ander. ik ben dus helaas die ander.

Bij deze nogmaals dank en groet Peter

Terug
Naar boven