• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vervangen lamp mistllamp voorbumper

Beste Allen

Vandaag de Omega goed te pakken gehad met poetsen etc na een trip naar Limburg en weer terug naar Leiden, hierna nog een controle op de verlichting en toen bleek dat de linker mistlamp niet meer werkt, het lampje zal wel defect zijn, nu is mijn vraag welke lampen ( merk ) kleuren nu het mooiste bij de xenonverlichting , als het goed is staat er in de handleiding hoe ik ze moet vervangen.

gr Hugo:hmmz :wtf

Opel Omega Elegance 2.6 V6 automaat met Vauxhall grill en 17 inch excutive velgen en ww voorruit bj Dec 2001

Er zit een HB4 lamp in, en zover ik weet kun je er geen ander kleur licht voor krijgen. Ben er zelf ook al mee bezig geweest maar heb nog niks kunnen vinden.

En vervangen is simpel, onder de mistlamp onder de bumper zit een rubbere dop, kun je door de "schroeven" een halve slag te draaien eruit halen en dan de kun je achter bij de mistlamp. Achter aan een halve slag draaien en dan komt de lamp+fitting eruit.

Ok dank je

Zal kijken of Halfords deze lampen heeft, er staat niets in de handleiding, deze verwijst je naar de Opeldealer, ik dacht dat er H1 in zou zitten.

gr Hugo

Opel Omega Elegance 2.6 V6 automaat met Vauxhall grill en 17 inch excutive velgen en ww voorruit bj Dec 2001

Terug
Naar boven