• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verwarmde buitenspiegels

Dat is ook zo, op dit forum heb ik al veel geleerd en ontdekt en dankzij dit forum ook een hoop centjes bij de garage gescheeld door dat er vaak hele goede mee denkers zijn.

Ik rijd in een Opel Astra G station bj eind 99 met een heerlijke diesel. Niet meer de mooiste Opel in het land maar hij brengt me zonder probleem altijd van a naar b haha. De winter banden gaan er deze maand weer onder op standaard 15 inch stalen velgen en nieuwe velgen zijn reeds besteld. http://www.velgenland.nl/velg/104199_drag_racing_1069_mb.html

Kun je zien wat ik besteld heb. Ik vond ze wel mooi, ieder zijn eigen smaak.

En wat rij jij?

grtjs jarno jjw

origineel gepost door jarnojjw

Dat is ook zo, op dit forum heb ik al veel geleerd en ontdekt en dankzij dit forum ook een hoop centjes bij de garage gescheeld door dat er vaak hele goede mee denkers zijn.

Ik rijd in een Opel Astra G station bj eind 99 met een heerlijke diesel. Niet meer de mooiste Opel in het land maar hij brengt me zonder probleem altijd van a naar b haha. De winter banden gaan er deze maand weer onder op standaard 15 inch stalen velgen en nieuwe velgen zijn reeds besteld. http://www.velgenland.nl/velg/104199_drag_racing_1069_mb.html

En wat rij jij?

grtjs jarno jjw

Wie, ik ?

origineel gepost door jarnojjw

En wat rij jij?

grtjs jarno jjw

Wie, ik ?

De vraag "en wat rij jij" was meer aan Tusk bedoeld, dat had ik er even bij moeten vermelden. Hij/zij vroeg mij wat ik voor Astra rij en ik stel de zelfde vraag terug.

grtjs jjw

De vraag "en wat rij jij" was meer aan Tusk bedoeld, dat had ik er even bij moeten vermelden. Hij/zij vroeg mij wat ik voor Astra rij en ik stel de zelfde vraag terug.

grtjs jjw

Terug
Naar boven