• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verwarmde stoelen astra coupe.

Ja, bij mij zit het er ook origineel in, heb dan ook een zwartlederen interieur. Is echt ijskoud als je 's ochtends instapt. En als zomers je auto in de zon staat, kun je beter er eerst een handdoek inleggen, anders is het bloedheet. Ben al eens zonder shirt ingestapt, heel m'n rug rood, het is dan echt bloedheet.

Maar het is wel mooi....

Yeah zwart leer !

Ik ben van plan twee leren Astra H OPC stoelen erin te gaan zetten, ik vind mezelf niet klem genoeg zitten in dit leer...im mn oude OPC zaten stoffen recaro's, daar zat je goed vast in.

@Baas J. wrote:Yeah zwart leer !

Ik ben van plan twee leren Astra H OPC stoelen erin te gaan zetten, ik vind mezelf niet klem genoeg zitten in dit leer...im mn oude OPC zaten stoffen recaro's, daar zat je goed vast in.

kan je dan niet beter opzoek gaan naar recaro stoelen uit een zaff A opc of astra opc2 ?

@RISL wrote:Ja, bij mij zit het er ook origineel in, heb dan ook een zwartlederen interieur. Is echt ijskoud als je 's ochtends instapt. En als zomers je auto in de zon staat, kun je beter er eerst een handdoek inleggen, anders is het bloedheet. Ben al eens zonder shirt ingestapt, heel m'n rug rood, het is dan echt bloedheet.

Maar het is wel mooi....

hhahaha ja ik heb precies het zelfde, daarom heb ik standaart zomers 2 badstofstoelhoezen achterin liggen. tis geen gezicht, maar het zit wat beter king:

@dion87 wrote:@Baas J. wrote:Yeah zwart leer !

kan je dan niet beter opzoek gaan naar recaro stoelen uit een zaff A opc of astra opc2 ?

Heb je wel eens in zo'n Nurnburgring stoel gezeten? Das net een troon man.. :D

Klopt, echt klem zit je niet in de 'sportstoelen' van de Coupé. Zat laatst in een Impreza uit 1998 en daar zit je dus gewoon echt vast.

@Baas J. wrote:@dion87 wrote:@Baas J. wrote:Yeah zwart leer !

Heb je wel eens in zo'n Nurnburgring stoel gezeten? Das net een troon man.. :D

niet gezeten, maar weet wel welke je bedoelt. kan je keus ook prima begrijpen hoor.

denk alleen wel dat het een flink kostenplaatje wordt

gewoon gelijk mij doen :) 2 versleten lederen voorzetels op de kop tikken verwarmingsmatten eruit en in de stoffen stoelen steken en je hebt stoelverwarming in je stoffen stoelen :)

waar je s'winters niet aan vast vriest en welke s'zomers zeker niet te heet worden van de zon :):)

Terug
Naar boven