• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Verwarming beenruimte

Heerlijke comfortabele auto. Snelle opwarming in de winter. Het enige wat me tegenvalt is de verwarming van de beenruimte. Ik heb ook het idee dat er minder warme lucht uitstroomt als ik alleen de beenruimte inschakel tov de ruimte- of voorruit uitstroom als ik deze enkel inschakel. Nog meer gelijke ervaringen of is er toch bij mij iets niet in de haak.

@caubo Bij mij het zelfde verhaal, ook al verhoog je de auto stand of zet je de lucht op de beenruimte maximaal, blijft de beenruimte lang koud. Zelfs als ik in het menu enkel de beenruimte selecteer, komt er meer hete lucht uit de roosters in het dashboard dan dat er lucht stroomt rondom de voeten/beenruimte.

inderdaad bedroevend slecht. ook veel minder dan mijn vorige auto (Peugeot 308SW)
sowieso vindt ik de climate control van de GLX niet zijn sterkste punt

[quote quote=18371646]inderdaad bedroevend slecht. ook veel minder dan mijn vorige auto (Peugeot 308SW) sowieso vindt ik de climate control van de GLX niet zijn sterkste punt[/quote]

hoe is bij jou de stoelverwarming? Als ik deze op stand 3 zet dan voel ik nauwelijks warmte. Vorige auto ( Ford Focus) zat je bijna te zweten als ik de stoelverwarming aanzette...

mijn stoelen blijven koud, niet verwonderlijk omdat ik de optie Winterpakket niet gekozen heb....
aan alles komt een eind, ook aan mijn budget

Beenruimte idd slecht.

stoel en stuurverwarming werken prima.

soms gaat de temperatuur opeens drastisch omlaag terwijl ik niets wijzig, een graadje hoger zetten helpt dan ook niet.

[quote quote=18371647]

henry dukel wrote:
inderdaad bedroevend slecht. ook veel minder dan mijn vorige auto (Peugeot 308SW) sowieso vindt ik de climate control van de GLX niet zijn sterkste punt
hoe is bij jou de stoelverwarming? Als ik deze op stand 3 zet dan voel ik nauwelijks warmte. Vorige auto ( Ford Focus) zat je bijna te zweten als ik de stoelverwarming aanzette…[/quote]

regelrechte ramp bij mij. Stand drie en je voelt bijna niks. Na zowat een half uur voel je iets of wat warmte.

Is niet normaal maar ze doen er niks aan. Bij buurman in 2 jaar oude astra verbrand je bijna uw kont na enkele seconden op de derde stand....

Bij mij blijft de achterbank koud op stand 3 van de stoelverwarming (gemeten met de laser thermometer).

Op de voorstoelen meet ik 26 graden in stand 3. Volgende week een afspraak bij de dealer.

Terug
Naar boven