• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vieren Opelforummerts Valentijn??

OpelRoos

Post vaak
:wub Vieren Opelforummerts Valentijnsdag? :wub

Waarom wel of niet?

Zoja, wat heb je in gedachten om te doen/geven?

Herr Baas J vond het wel romantisch samen zijn FMIC in te bouwen, desnoods kon hij nog wel wat kaarsjes aansteken. :hmmz Lol!!!

Don't think so, Baas J'tje! :P

Of ik zelf aan Valentijnsdag doe?

Eigenlijk moet ik toegeven dat ik bijna nooit iets aan Valentijnsdag heb gedaan..

Heb wel kaartjes en boeketjes mogen ontvangen, en moet toegeven dat ik dat toch stiekem wel erg leuk vond.

Verder ben ik 1x uit eten geweest op Valentijnsdag.

Kortom, ik ben niet echt een actieve (eerder passieve :P) Valentijn.

Dit komt eigenlijk omdat ik vind dat ik het hele jaar door (en dus niet alleen op 14/02) kan zeggen dat ik iemand lief of leuk vind of iets romantisch te ondernemen.

Of ik nog iets ga doen of geven? Geen idee.. Who knows!

cupid-valentines-day1.jpg

Nope,heeft vrouw totaal geen boodschap aan."als het op die ene dag moet,dan laat dat ook maar":thumbup

Hahahah, nou wij doen er wel s aan, ook sinds we getrouwd zijn wel. Echter toen mijn lieve echtgenote moest kiezen tussen Valentijn en de Huishoudbeurs was de keuze snel gemaakt.

Dus wij dit jaar niet, maar denk wel aan haar ofzo hahah.

mijn liefste krijght morgen zeker een valentijn !

vier nieuwe bandjes en een setje dubbele solex carburators.:D

ooh en de vriendin krijgt gewoon n bos bloemen:angel

Nee doen we ook niet meer aan, In het verleden wel gedaan maar ik ben van mening dat het veel te commercieel is.

Waarom je vriendin een cadeautje geven op valentijnsdag terwijl dit het hele jaar kan :wtf

origineel gepost door stillekracht

* tikt tegen zijn voorhoofd * Valentijn voel je wel goed bij je hoofd, ik doe niet mee aan die commerciële rommel !!!

Helemaal eens,de gedachte achter dit is volgens mij aardig naar de achtergrond geraakt.

gr

Danny

wij doen er wel aan meestal effe naar de bios vanavond dag eerder ivm opas

tja comcieel klopt wel ,maar goed vindt altyd wel mooie dag

Nee ik ook niet. Me vriendin kocht wel altijd een kadootje voor mij, maar ik vergat het meestal of had het te druk om iets te halen.

Heb ook al vaker gezegd dat ik er niet aan mee wou doen en heb haar eindelijk zover gekregen dit jaar om niks te kopen.

Dit ook omdat het hier Carnaval is en ik 24uur dronken ben aankomende dagen :angel

Terug
Naar boven