• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vieren Opelforummerts Valentijn??

Doe ook niks aan valentijn. Als ze een bos bloemen wil dan haalt ze die maar. Zij komt vaker in die winkels dan ik. en dan kan ze meteen kiezen wat ze mooi vind.

Want geef je een vrouw een dure bos bloemen dan denken ze dat er wat is.

En geef je een goedkope bos dan vind je dat ze te weinig waard is .

En cadeautjes is bij mij gewoon als je denkt iets nodig te wezen dan haal je het maar

:):)

Commercieel gedrocht:thumbdown Heb ook echt deze dag niet nodig om mijn vrouwtje te laten weten dat ik ze wel lief vind:wub

origineel gepost door eddie V6 CDTI

Doe ook niks aan valentijn. Als ze een bos bloemen wil dan haalt ze die maar. Zij komt vaker in die winkels dan ik. en dan kan ze meteen kiezen wat ze mooi vind.

Want geef je een vrouw een dure bos bloemen dan denken ze dat er wat is.

En geef je een goedkope bos dan vind je dat ze te weinig waard is .

En cadeautjes is bij mij gewoon als je denkt iets nodig te wezen dan haal je het maar

:):)

:wors

heb geen social life lees ik in een speciaal voor mij gemaakt topic...

haha, was dus aan het sleutelen op valentijsdag, aan een...............................................................OPEL!!

Willem

Ik ben zondag met mn vriendin naar Den Haag gereden voor een optreden van de wereldband met het residentie-orkest.

Misschien bekend van hun act met de koffiebekertjes en dat ze met zn 6en zo'n beetje alles bespelen wat je maar kan bedenken.

Geweldig optreden iig!

Niet speciaal voor valentijn maar toch...

nope ik doe niks aan de grootste commerciële feestdag van nederland! men vriendin doet er gelukkig ook niet aan! dus dat komt mooit uit!!

valentijnsdag was oorspronkelijk bedoeld om een stille liefde een anoniem kaartje te sturen, na al 23 jaar bij mijn vrouw te zijn is dat toch vreemd om te doen:hmmz :D

Stelletje horken...!!!! :P:P:P Ik denk dat jullie vriendin/vrouw met een kleine attentie in wat voor vorm dan ook maar wat blij was geweest!!

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

neuh hadden groteoptocht met carnaval dus ook eigenlijk geen tijd voor gehad hihihi maar vind t onzin als het perse moet op die dag en het niet gewoon kan op andere dagen dan hoeft t op 1402 ook niet

tja moet kaneelschep vanuit mijn kamp ongelijk geven niet lle vrouwen willen wat met valentijn..

ik vind moet ook gewoon een keer tussendoor kunnen toch .. vind ik persoonlijk leuker dan op die verplcihte dagen als valentijn moederdag (tja ik is mama hihi) kerst verjaardag.....

Terug
Naar boven