opelmantagek
Post weinig
Ik heb een koelingsprobleem en dat is dat ik de manta niet warm krijg, Hij komt net in het blauw als ik rijd en als ik stil sta komt die na lange tijd net achter in het blauw, zet ik een stuk karton tegen mijn radiator dan loopt die wel snel en goed op tot mooi in het midden op het metertje en word de kachel ook echt goed warm in de auto,zonder karton blijft de kachel koude lucht blazen.
Heb mijn koelsysteem al gereinigd en doorgespoten met een hogedrukreiniger, waterpomp gecontroleerd is goed nieuwe termostaat erin nieuwe sensor voor watertemp. Nu vind ik wel dat de viscovin wat zwaar draaid als ik er met de hand aan draai is dat normaal? of draait die daardoor juist te hard mee zodat het koelwater niet warm word? Iemand hier ervaring mee?
Je kan ze nog nieuw bestellen zag ik op marktplaats
>>>>>> VISCOVIN
Heb mijn koelsysteem al gereinigd en doorgespoten met een hogedrukreiniger, waterpomp gecontroleerd is goed nieuwe termostaat erin nieuwe sensor voor watertemp. Nu vind ik wel dat de viscovin wat zwaar draaid als ik er met de hand aan draai is dat normaal? of draait die daardoor juist te hard mee zodat het koelwater niet warm word? Iemand hier ervaring mee?
Je kan ze nog nieuw bestellen zag ik op marktplaats
>>>>>> VISCOVIN