• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vivaro Parrot inbouwen

pimmie89

Post weinig
Hallo allemaal,

We laten een Parrot inbouwen in de Vivaro 1.9 CDTI uit 2006.

Het is een Parrot MKi9100

Echter kunnen we een beugel er voor kopen. Maar de beugels ( brodit ) proclip zijn zo groot en lomp dan dat het schermpje is.

Want die is namelijk horizontaal erg breed....

Nu denk ik om hem aan een ventilatie console ( rechts van stuur ) op te hangen. Maar is dit handig?

Ook in verband met eraf halen wat mogelijk is.

Of zitten er nog beugels bij geleverd standaard zodat je hem mooi ergens aan kunt hangen of op kunt zetten.

Iemand tips?

Groetjes ,Pim

kijk even op de site van parrot.

Of een pda shop voor keuze uit houders.

Natuurlijk is het altijd minder fraai als je een houder verwijderd en er blijven gaten achter.

Maar kun je niet een standaard bleutooth uitbereiding op je radio krijgen

kijk even op de site van parrot.

Of een pda shop voor keuze uit houders.

Natuurlijk is het altijd minder fraai als je een houder verwijderd en er blijven gaten achter.

Maar kun je niet een standaard bleutooth uitbereiding op je radio krijgen

Ik ga eens even kijken.

Vind alleen van die lompe grote houders terwijl het maar een klein dingentje is....

Bij wie kan dat dan uitbreiding op de radio? Bij de VOD?

Het voordeel nu is dat je hem zo kunt uitbouwen en in andere auto kunt inbouwen.

Ik ga eens even kijken.

Vind alleen van die lompe grote houders terwijl het maar een klein dingentje is....

Bij wie kan dat dan uitbreiding op de radio? Bij de VOD?

Het voordeel nu is dat je hem zo kunt uitbouwen en in andere auto kunt inbouwen.

met overzetten in een andere auto is idd handig

ik weet niet of je een originele opel radio hebt

maar misschien kun je daarmee eens bij de dealer informeren.

met overzetten in een andere auto is idd handig

ik weet niet of je een originele opel radio hebt

maar misschien kun je daarmee eens bij de dealer informeren.

Het inbouwbedrijf die de parrot in mijn bus heeft ingebouwd heeft de parrot met klittenband met aan beide zijden plakstrips direct naast de radio gemonteerd,ziet er strak uit en het kabeltje gaat direct het dashboard in dus zie je ook bijna niet,dus als je de parrot ooit verwijderd zie je er helemaal niets meer van.

Het inbouwbedrijf die de parrot in mijn bus heeft ingebouwd heeft de parrot met klittenband met aan beide zijden plakstrips direct naast de radio gemonteerd,ziet er strak uit en het kabeltje gaat direct het dashboard in dus zie je ook bijna niet,dus als je de parrot ooit verwijderd zie je er helemaal niets meer van.

Terug
Naar boven