• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vleugeldeuren b-corsa

Heey lui,

Ik wil vleugeldeuren in mijn b-corsa gaan maken!

Ik vind op internet setjes voor 2 deuren voor 329,- met 2 jaar garantie...zijn deze schanieren makkelijk te bevestigen of heeft iemand ervaring hiermee?

meestal is het een hoop aanpassen maar wel te doen

alleen voor die prijs zal je niet veel kwaliteit hoeven te verwachten denk ik.

meestal is het een hoop aanpassen maar wel te doen

alleen voor die prijs zal je niet veel kwaliteit hoeven te verwachten denk ik.

JA vond ze op marktplaats.

Schijnt een bedrijf te zijn, hottuning uit Lichtenvoorde!(iemand bekend mee?)

dit stond erbij:

De set bestaat uit 2 scharnieren, 2 sterke gasveren (tot 250 kg, tevens geschikt icm ingebouwde speakers), schroeven en accessoires, inbouw handleiding. De set wordt geleverd met 2 jaar garantie, voor €75,- leveren we er maarliefst 5 jaar garantie op!! De Lamboscharnieren worden uit voorraad geleverd.

JA vond ze op marktplaats.

Schijnt een bedrijf te zijn, hottuning uit Lichtenvoorde!(iemand bekend mee?)

dit stond erbij:

De set bestaat uit 2 scharnieren, 2 sterke gasveren (tot 250 kg, tevens geschikt icm ingebouwde speakers), schroeven en accessoires, inbouw handleiding. De set wordt geleverd met 2 jaar garantie, voor €75,- leveren we er maarliefst 5 jaar garantie op!! De Lamboscharnieren worden uit voorraad geleverd.

hottuning ken ik wel beetje autostyle-achtig bedrijf

ik zou is gaan kijke wat originele LSD scharnieren kosten. die passen gegarandeert en zijn van goede kwaliteit

hottuning ken ik wel beetje autostyle-achtig bedrijf

ik zou is gaan kijke wat originele LSD scharnieren kosten. die passen gegarandeert en zijn van goede kwaliteit

Die 250 kilo zou ik met een grote schep zout nemen eigenlijk.

Misschien als die 250kg bij het scharnierpunt hangt, maar niet aan het einde van de deur. (iets met hefboom werking enzo)

Die 250 kilo zou ik met een grote schep zout nemen eigenlijk.

Misschien als die 250kg bij het scharnierpunt hangt, maar niet aan het einde van de deur. (iets met hefboom werking enzo)

Ik heb gekeken voor lsd:P prijzen word je ook vrolijk van... 1250 euro :P wist niet dat dit zo duur was... en zelf monteren zal wel niet makkelijk gaan!

Ik heb gekeken voor lsd:P prijzen word je ook vrolijk van... 1250 euro :P wist niet dat dit zo duur was... en zelf monteren zal wel niet makkelijk gaan!

Het zijn voornamelijk de gasveren die de geest geven. En die 250 kg zegt niets, dat is het totaal gewicht wat ie kan dragen. Bij het scharnierpunt wordt extreem belast

Het zijn voornamelijk de gasveren die de geest geven. En die 250 kg zegt niets, dat is het totaal gewicht wat ie kan dragen. Bij het scharnierpunt wordt extreem belast

ik heb hier zon 5 jaar terugwel eens voor geinformeerd, toen was het zo ongeveer 1300 euro voor LSD deuren en dan werden ze er nog opgezet ook, naam van het bedrijf weet ik niet meer, deden ook airride.

ik heb hier zon 5 jaar terugwel eens voor geinformeerd, toen was het zo ongeveer 1300 euro voor LSD deuren en dan werden ze er nog opgezet ook, naam van het bedrijf weet ik niet meer, deden ook airride.

ok, ben eens op die site geweest van hottuning, en daar kosten ze opeens 590 euro, en op marktplaats 329 euri.... maar 1250 euro is wel erg veel geld vind ik en dan nog eens de montage! ik ga me dit toch een 2de keer bedenken! :P

ok, ben eens op die site geweest van hottuning, en daar kosten ze opeens 590 euro, en op marktplaats 329 euri.... maar 1250 euro is wel erg veel geld vind ik en dan nog eens de montage! ik ga me dit toch een 2de keer bedenken! :P

Ik weet wel dat een fatsoenlijke set aangeboden staat hier op het forum, voor 800 euro.

Is wel van een Tigra, maar misschien dat het past? Tigra == Corsa B Coupé ;)

Terug
Naar boven