• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vleugeldeuren b-corsa

Ik weet wel dat een fatsoenlijke set aangeboden staat hier op het forum, voor 800 euro.

Is wel van een Tigra, maar misschien dat het past? Tigra == Corsa B Coupé ;)

[rquote=1852658&tid=141390&author=richardschaeks]ok, ben eens op die site geweest van hottuning, en daar kosten ze opeens 590 euro, en op marktplaats 329 euri.... maar 1250 euro is wel erg veel geld vind ik en dan nog eens de montage! ik ga me dit toch een 2de keer bedenken! :P[/rquote]

als ik het zou doen zou ik het liever voor 1250 euro doen dan voor 300 euro..

zou er toch een beter gevoel bij hebben als ik er flink wat geld voor moet neertellen ookal word je misschien hard genaaid.

[rquote=1852658&tid=141390&author=richardschaeks]ok, ben eens op die site geweest van hottuning, en daar kosten ze opeens 590 euro, en op marktplaats 329 euri.... maar 1250 euro is wel erg veel geld vind ik en dan nog eens de montage! ik ga me dit toch een 2de keer bedenken! :P[/rquote]

als ik het zou doen zou ik het liever voor 1250 euro doen dan voor 300 euro..

zou er toch een beter gevoel bij hebben als ik er flink wat geld voor moet neertellen ookal word je misschien hard genaaid.

bedenk wel dat je dat geld zo goed als kwijt bent voor een heel subtiel detail.. op shows is het leuk maar om nou 3 seconden lang heel stoer te zijn bij het uit- en instappen van je auto voor 1300 euro.. nee dankje

bedenk wel dat je dat geld zo goed als kwijt bent voor een heel subtiel detail.. op shows is het leuk maar om nou 3 seconden lang heel stoer te zijn bij het uit- en instappen van je auto voor 1300 euro.. nee dankje

Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Ik vind het niet wat zon deur. Te veel show.....

Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Ik vind het niet wat zon deur. Te veel show.....

[rquote=1852778&tid=141390&author=Fearless]Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Ik vind het niet wat zon deur. Te veel show.....[/rquote]

Tis wel verdomd handig met parkeren :P Of naja, tegen mafketels die het niet kunnen...

[rquote=1852778&tid=141390&author=Fearless]Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Tis wel verdomd handig met parkeren :P Of naja, tegen mafketels die het niet kunnen...

[rquote=1852781&tid=141390&author=McKaamos][rquote=1852778&tid=141390&author=Fearless]Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Tis wel verdomd handig met parkeren :P Of naja, tegen mafketels die het niet kunnen...[/rquote]

tis helemaal niet handig met parkeren, want je deur moet eerst een stukje naar buiten voordat hij omhoog kan. als jij op een heel krap plekje parkeert gaat je deur niet eens zo ver naar buiten dat hij omhoog kan.

[rquote=1852781&tid=141390&author=McKaamos][rquote=1852778&tid=141390&author=Fearless]Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Tis wel verdomd handig met parkeren :P Of naja, tegen mafketels die het niet kunnen...[/rquote]

tis helemaal niet handig met parkeren, want je deur moet eerst een stukje naar buiten voordat hij omhoog kan. als jij op een heel krap plekje parkeert gaat je deur niet eens zo ver naar buiten dat hij omhoog kan.

Terug
Naar boven