• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vleugeldeuren b-corsa

[rquote=1852787&tid=141390&author=DeMeistah][rquote=1852781&tid=141390&author=McKaamos][rquote=1852778&tid=141390&author=Fearless]Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Ik vind het niet wat zon deur. Te veel show.....[/rquote]

Tis wel verdomd handig met parkeren :P Of naja, tegen mafketels die het niet kunnen...[/rquote]

tis helemaal niet handig met parkeren, want je deur moet eerst een stukje naar buiten voordat hij omhoog kan. als jij op een heel krap plekje parkeert gaat je deur niet eens zo ver naar buiten dat hij omhoog kan.[/rquote]

Joh, maar lang niet zo ver als normaal moet. Dus een of andere mafkees kan dichter op je deur geparkeerd zijn terwijl je er nog wel in kan.

[rquote=1852845&tid=141390&author=mrmonkey]en wat dacht je van een lage parkeergarage :angel[/rquote]

Calibra power! raampjes open en je hebt meer ruimte :P Geen kozijnen rond het raam :P

Plus, een Calibra is al lager als een Corsa, maar de deuren zijn wel stukken langer...

[rquote=1852787&tid=141390&author=DeMeistah][rquote=1852781&tid=141390&author=McKaamos][rquote=1852778&tid=141390&author=Fearless]Volgens mij krijg je met die goedkope setjes zon slap deurtje wat omhooghangt. Wat best wel goedkoop staat.

Ik vind het niet wat zon deur. Te veel show.....[/rquote]

Tis wel verdomd handig met parkeren :P Of naja, tegen mafketels die het niet kunnen...[/rquote]

tis helemaal niet handig met parkeren, want je deur moet eerst een stukje naar buiten voordat hij omhoog kan. als jij op een heel krap plekje parkeert gaat je deur niet eens zo ver naar buiten dat hij omhoog kan.[/rquote]

Joh, maar lang niet zo ver als normaal moet. Dus een of andere mafkees kan dichter op je deur geparkeerd zijn terwijl je er nog wel in kan.

[rquote=1852845&tid=141390&author=mrmonkey]en wat dacht je van een lage parkeergarage :angel[/rquote]

Calibra power! raampjes open en je hebt meer ruimte :P Geen kozijnen rond het raam :P

Plus, een Calibra is al lager als een Corsa, maar de deuren zijn wel stukken langer...

[rquote=1853105&tid=141390&author=Marcus-Corsa]Mensen die ik ken zeggen allemaal als je zoiets wilt enigste goeie die je kan halen zijn van LSD. De rest gaan te vaak kapot.[/rquote]

als je dan een keer een mallot die denkt ff snel in te kunne stappe, trekt ie gelijk je scharnier verot

[rquote=1852941&tid=141390&author=groenetijger]1 ding is wel handig.. De onderkant van je deur kan je nu poetsen zonder te moeten bukken :D haha[/rquote]

nou voor die 1300 euri buk ik dan wel ff voo de onderkant van de deuren. :p

[rquote=1853105&tid=141390&author=Marcus-Corsa]Mensen die ik ken zeggen allemaal als je zoiets wilt enigste goeie die je kan halen zijn van LSD. De rest gaan te vaak kapot.[/rquote]

als je dan een keer een mallot die denkt ff snel in te kunne stappe, trekt ie gelijk je scharnier verot

Hebben bij een maat van me 2x een irritatie set gekocht en dat werkte totaal niet.

Nu uiteindelijk toch LSD gekocht en dat werkt super. Nadeel is de hoge prijs.

persoonlijk vind ik het weggegooid geld maat dat moet iedereen zelf weten.

1200 euro uitgeven aan een auto met een dagwaarde van 800 euro.... hmmmm

[rquote=1852941&tid=141390&author=groenetijger]1 ding is wel handig.. De onderkant van je deur kan je nu poetsen zonder te moeten bukken :D haha[/rquote]

nou voor die 1300 euri buk ik dan wel ff voo de onderkant van de deuren. :p

Hebben bij een maat van me 2x een irritatie set gekocht en dat werkte totaal niet.

Nu uiteindelijk toch LSD gekocht en dat werkt super. Nadeel is de hoge prijs.

persoonlijk vind ik het weggegooid geld maat dat moet iedereen zelf weten.

1200 euro uitgeven aan een auto met een dagwaarde van 800 euro.... hmmmm

Dagwaarde is 9200 euro van die auto waar ik dat op wil doen... zit taxrapport bij, maar mij ging het even om het beste merk en of het goed te doen was!

Dagwaarde is 9200 euro van die auto waar ik dat op wil doen... zit taxrapport bij, maar mij ging het even om het beste merk en of het goed te doen was!

[rquote=1853684&tid=141390&author=corsageak][rquote=1852941&tid=141390&author=groenetijger]1 ding is wel handig.. De onderkant van je deur kan je nu poetsen zonder te moeten bukken :D haha[/rquote]

nou voor die 1300 euri buk ik dan wel ff voo de onderkant van de deuren. :p [/rquote]

En zonder vleugel deuren ziet niemand de vieze onderkant van je deuren :d

[rquote=1853684&tid=141390&author=corsageak][rquote=1852941&tid=141390&author=groenetijger]1 ding is wel handig.. De onderkant van je deur kan je nu poetsen zonder te moeten bukken :D haha[/rquote]

nou voor die 1300 euri buk ik dan wel ff voo de onderkant van de deuren. :p [/rquote]

En zonder vleugel deuren ziet niemand de vieze onderkant van je deuren :d

Terug
Naar boven