• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vliegwiel isuzu 17td vs c20xe

alst goed is niet..

heb morgen denk ik wel ff tijd om te kijken, dan laat ik het wel weten...

maar, kan ik op een eenvoudige manier zien hoeveel tanden de primaire as heeft?

wellicht klopt de koppeling die ik op hbase krijg gewoon niet bij het kenteken..

toen ik bij de brezan kwam voor een nieuwe koppeling kwamen ze ook eerst met de verkeerde aanzetten toen ze op kenteken gezocht hadden.

dus zit er misschien wel gewoon een 24tands in..

Jij hebt een F dus zoiezo een F18WR Bak F17 zit wel in de F maar enkel op de opel motoren niet op de isuzu.

Zelfde bak als achter C18XE, X18XE, C20NE, 17DT, X17DT oja is dus gewoon 24 tands.

Jij hebt een F dus zoiezo een F18WR Bak F17 zit wel in de F maar enkel op de opel motoren niet op de isuzu.

Zelfde bak als achter C18XE, X18XE, C20NE, 17DT, X17DT oja is dus gewoon 24 tands.

haasje, top!

dan zal de koppeling welke hbase aangeeft gewoon niet kloppen! (is wel vaker natuurlijk)

binnekort maar even langs de sloop dan! thnx

haasje, top!

dan zal de koppeling welke hbase aangeeft gewoon niet kloppen! (is wel vaker natuurlijk)

binnekort maar even langs de sloop dan! thnx

Terug
Naar boven