• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vocht in achterlichten Zafira

bert.

Post weinig
Ik heb al op t forum gekeken maar kon er niet echt veel over vinden, vandaar mijn vraag. Het heeft nogal geregend de laatste dagen en dan merk ik dat er in de achterlichten v.d. Zafira vocht komt. Het ziet er dan uit alsof het "beslagen"is. Nou geloof ik dat het iets met rubbers kan zijn, of met kit. Maar ook misschien wel als 'n kwaal bekend staat bij Zafira?

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, en zou er 'n oplossing voor zijn? Ik lees het graag, m.vr.groet, bert.

Beste Bert ....

Bij mijn opel Astra GTC had ik hetzelfde probleem..

Waarschijnlijk is de unit er een keer af geweest en hebben ze de rubbers er slecht in trug geplaatst dat was bij mij het geval...

Dus ik hoop dat t bij jouw ook simpel optelossen is ....

Groetjesz....;)

Beste Bert ....

Bij mijn opel Astra GTC had ik hetzelfde probleem..

Waarschijnlijk is de unit er een keer af geweest en hebben ze de rubbers er slecht in trug geplaatst dat was bij mij het geval...

Dus ik hoop dat t bij jouw ook simpel optelossen is ....

Groetjesz....;)

Bij de Zafira B komt dit vaak voor hoor.

Bij mijn auto is het al niet anders helaas.

Zowel bij de originele achterlichten als bij de Model 2009 lichten.

Sterker nog, er komt bij de nieuwe zelfs een groene (lijkt wel alg) rand en dit kan je niet wegkrijgen.:wtf

Bij de Zafira B komt dit vaak voor hoor.

Bij mijn auto is het al niet anders helaas.

Zowel bij de originele achterlichten als bij de Model 2009 lichten.

Sterker nog, er komt bij de nieuwe zelfs een groene (lijkt wel alg) rand en dit kan je niet wegkrijgen.:wtf

Zitten de achterlichten wel strak genoeg? Even de afdekkingen van oppompsetje en dezekeringen kant verwijderen en de kunsstofbouten aandraaien. Zou het niet helpen als je de randen van achterlicht inspuit met waterafstotend goedje? siliconen spray o.i.d. ?

Zitten de achterlichten wel strak genoeg? Even de afdekkingen van oppompsetje en dezekeringen kant verwijderen en de kunsstofbouten aandraaien. Zou het niet helpen als je de randen van achterlicht inspuit met waterafstotend goedje? siliconen spray o.i.d. ?

origineel gepost door ZafirB

Ja, ik heb de achterlichten er al uit gehad en er weer overnieuw ingezet. Nadat ik de afdichting en het "plastic"bekeken heb of er geen scheurtjes inzaten. Ook gekeken of de kunststof knoppen goed aangedraaid konden worden, en nu heeft het niet meer geregend!!

:o

origineel gepost door ZafirB

Ja, ik heb de achterlichten er al uit gehad en er weer overnieuw ingezet. Nadat ik de afdichting en het "plastic"bekeken heb of er geen scheurtjes inzaten. Ook gekeken of de kunststof knoppen goed aangedraaid konden worden, en nu heeft het niet meer geregend!!

:o

origineel gepost door twistam

, en nu heeft het niet meer geregend!!

:o [/quote]

Zullen we dat dan ff zo houden:thumbup [/quote]

Nou als t aan mij ligt, maar toen ik naar buienradar keek .............

origineel gepost door twistam

, en nu heeft het niet meer geregend!!

:o [/quote]

Zullen we dat dan ff zo houden:thumbup [/quote]

Nou als t aan mij ligt, maar toen ik naar buienradar keek .............

Terug
Naar boven